Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال پرتغال و فرانسه در دور آخر مرحله گروهی یورو 2020 که با تساوی 2020 خاتمه یافت یک صحنه جالب داشت.

زمانی که کریم بنزما مهاجم فرانسه پشت ضربه پنالتی این تیم ایستاد تا گل تساوی خروس‌ها را بزند و نتیجه را یک - یک کند، دو هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو و پپه که کاملاً با شیوه پنالتی‌ زدن شماره 9 فرانسوی‌ها آشنا بودند، به دروازه‌بان تیم خود روی پاتریشیو توصیه کردند که به سمت چپ دروازه برود اما او به توصیه هیچ یک از آنها توجه نکرد و به سمت مخالف شیرجه زد و دروازه‌اش باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم در ادامه یک گل دیگر زدند تا بازی با تساوی 2-2 خاتمه پیدا کند و فرانسه به عنوان تیم اول و پرتغال به عنوان تیم سوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست کریم بنزما یورو 2020 رونالدو پاتریسیو پنالتی شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ناکامی‌های طارمی؛ ستاره ایرانی منجی پورتو شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو به مصاف فامالیکائو رفت و به تساوی 2 بر 2 رسید.

مهدی طارمی گل دوم و تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند. آخرین گل ستاره ایرانی در لیگ پرتغال، در هفته دوازدهم و مقابل همین تیم فامالیکائو به ثمر رسیده بود و او با گلزنی در بازی برگشت، چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

این در حالی است که طارمی 3 بازی غیبت داشت و از دیدار گذشته در ترکیب تیمش حاضر شده بود. پورتو با این تساوی 59 امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894707

دیگر خبرها

  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • اعتراض پورتو به نگرفتن پنالتی روی طارمی
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • سرلشکر باقری: عملیات علیه اسرائیل از نظر ما خاتمه یافته /اگر اسرائیل پاسخ بدهد واکنش ما شدیدتر خواهد بود/دو پایگاه مهم نظامی اسرائیل منهدم شد
  • سرلشکر باقری: عملیات علیه اسرائیل از نظر ما خاتمه یافته است /اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد واکنش ما شدیدتر خواهد بود/گنبد آهنین مقابله قابل توجهی نکرد
  • پایان ناکامی‌های طارمی؛ ستاره ایرانی منجی پورتو شد
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو