Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه دی با حذف کاغذ از فرآیند صدور رسید دریافت اسناد درمانی، در تلاش است تا علاوه بر سهولت دسترسی به اطلاعات برای مشتریان، بر مسئولیت اجتماعی شرکت در خصوص حفظ طبیعت تأکید نماید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، طبق اعلام معاونت فنی بیمه های اشخاص از این تاریخ، مشتریان محترم پس از ارائه اسناد درمانی خود، با دریافت پیامکی از سوی بیمه دی، حاوی لینک رسید الکترونیکی ثبت اسناد، می توانند از جزئیات پرونده پزشکی خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت بیمه دی به عنوان اولین شرکت بیمه سبز ایران و دارنده گواهینامه بین المللی حمایت از محیط زیست است و همواره در تلاش است فرآیندهای خود را در این راستا گسترش دهد. علاوه بر این، اقداماتی از این دست تحقق اهداف شرکت در حوزه بیمه داری نوین و ورود به بازارهای جدید کسب و کار و تحول دیجیتال را به ارمغان خوهد آورد. 
همچنین ایجاد دسترسی برای سهولت ارتباط با بیمه گذاران به ارتقای شاخص مشتری مداری در راستای چشم انداز شرکت یعنی «تبدیل شدن به پدیده محبوب مشتریان» منجر خواهد شد.‌
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در ارتباط با خبر ساعت ۱۷ آبادان گفت: اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت به روز رسانی و ارتقاء این سامانه است و تا حدود یک هفته این مشکل برطرف خواهد شد. 
محمدرضا رضایی می گوید: برای اینکه مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشوند به تمامی موسسات طرف قرارداد اعلام کردیم تا زمان رفع مشکل نسخه‌نویسی کاغذی را جایگزین کنند تا مردم مجبور به پرداخت هزینه به صورت آزاد نشوند.
به گفته رضایی در سطح کشور روزانه حدود ۶۰۰ هزار نسخه به صورت الکترونیک صادر می شود که این تعداد در استان خوزستان به ۱۴ هزار نسخه در روز می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت
  • علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی "بروزرسانی" است
  • واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت