Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حزب الله لبنان، بستن برخی از سایتهای خبری وابسته به جریان مقاومت توسط آمریکا را محکوم کرد.

«محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب الله تأکید کرد که این اقدام آمریکا یک جنایت است و تأییدی بر سیاست سرکوب آزادی است که واشنگتن در پیش گرفته است.

شبکه خبری المنار به نقل از عفیف گزارش داد، آمریکا با این اقدام زشت، قصد دارد واقعیت جنایات خود و همپیمانانش علیه ملتهای مظلوم منطقه به ویژه مردم فلسطین و یمن را پنهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که حزب الله با این سایتها، ابراز همبستگی و از آن اعلام حمایت می‌کند؛ سایتهایی که هیچ قدرتی نخواهد توانست نور حقیقتی را پنهان کند که این سایتها منتشر می‌کنند.

این مسئول حزب الله همچنین خواستار کمپین همبستگی با این سایتهای خبری شد تا بتوانند به رسالت انسانی و صادقانه خود ادامه دهند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از مقرهای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان که آخرین مورد آن در صریفا، العدیسه و رب ثلاثین رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز دوشنبه بیست‌ودوم آوریل ۲۰۲۴ مقر فرماندهی یگان سوم پیاده‌نظام لشکر ۹۱ در پایگاه عین زیتیم را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر خبرنگار الجزیره گزارش داد که ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل علیا و اصبع الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

همچنین منابع خبری از برخورد چند موشک به منطقه اشغالی «صفد» و به صدا درآمدن آژیر هشدار در این منطقه و مناطق «روش هنکرا»، «لیمان»، «شلومی»، «ایلون»، «حانیتا»، «ادمیت»، «گورن» و «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی روستای «رب ثلاثین»، ارتفاعات «الجبور» در شهرستان «جزین» و حد فاصل «صریفا» و «ارزون» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این بر اساس گزارش منابع خبری توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های «یارون» و «دیر میماس» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

کد خبر 6085879

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد