Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با رد افزایش تعداد فوتی‌های حادثه اتوبوس در دهشیر گفت: تعداد فوتی‌ها همان ۵ نفر است. - اخبار استانها -

محمدحسین طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به انتشار شایعه افزایش فوتی‌های تصادف اتوبوس زاهدان اقلید به 7 نفر اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و تعداد فوتی‌ها همان پنج نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از تعداد کل مصدومین، یک نفر در ICU، سه نفر در اتاق عمل، سه نفر در بخش جراحی  و 11 نفر در اورژانس خدمات درمانی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای مصدومان، پنج نفر به بیمارستان ابرکوه منتقل شدند که 2 نفر در اتاق عمل و یک نفر جراحی و دو نفر هم در اورژانس تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس حامل سربازان در استان یزد/ 5 سرباز جان باختند + تصاویر و فیلمواژگونی اتوبوس زاهدان ـ آباده و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در یزد به روایت تصویرتازه‌ترین اطلاعات از حادثه واژگونی اتوبوس در استان یزد اعلام شد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد تصریح کرد: سه بیمار هم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند که یک نفر در آی‌سی‌یو، یک نفر در جراحی و یک نفر در ارتوپدی تحت درمان قرار گرفت.

طباطبایی با بیان اینکه 7 نفر از بیماران هم در اورژانس بیمارستان شهید صدوقی(ره) خدمات دریافت کردند گفت: پزشکان درحال ارائه خدمات به بیماران هستند و به همه مصدومین خدمات کامل پزشکی و درمانی ارائه شده و می‌شود.

انتهای پیام/781/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد تعداد فوتی ها استان یزد یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز