Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در گلستان،گفت: ساکنان و کشاورزان حاشیه رودخانه اترک، به علت کمبود آب، با مشکلات فراوانی روبرو هستند، از بنیاد مستضعفان می‌خواهیم برای رفع مشکل مردم این منطقه اقدام کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان اظهارداشت: از بنیاد مستضعفان به سبب پذیرش درخواست اینجانب و ساخت بیمارستان در مراوه تپه تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مردم محروم این منطقه طعم شیرین خدمت بنیادی که بنام مستضعفان تاسیس شده است را می‌چشند.

وی افزود: ماه‌ها پیش سفری به مراوه‌تپه داشتم، از نزدیک مشاهده کردم جمعیت زیادی از روستاهای اطراف برای درمان به بیمارستان صحرایی که در آنجا دایر شده بود، جمع شده اند. از آن صحنه و دیدن مادران بچه به بغل که در انتظار معاینه پزشک بودند بسیار متاثر شدم. همان جا با آقای سعیدی‌کیاء رئیس سابق بنیاد مستضعفان تماس گرفتم و تقاضای ساخت بیمارستان برای مردم محروم این منطقه را توسط بنیاد مطرح کردم. ایشان هم قبول کرده و این امر مبارک و مهم صورت گرفت و من لازم می‌دانم برای این کار خداپسندانه از بنیاد مستضعفان قدردانی کنم.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مراوه‌تپه از مناطق محروم استان گلستان است، بسیاری از مردم آنجا به لحاظ اقتصادی شرایط سختی را سپری می‌کنند. به نظر من یکی از بهترین کارهای بنیاد مستضعفان ساخت و افتتاح این بیمارستان در مراوه‌تپه بوده که سبب خوشحالی مردم منطقه را در پی داشت و یقینا رضایت الهی را هم به دنبال دارد.

انتقال 17 تن از مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس در نقده به چند بیمارستان+اسامی مجروحان و فوتی‌ها7 بیمارستان با ظرفیت 2200 تخت در استان گلستان در حال ساخت استبیمارستان 64تختخوابی منطقه محروم "مراوه‌تپه" استان گلستان افتتاح شد

وی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان، گفتند: ساکنان و کشاورزان حاشیه رودخانه اترک، به علت کمبود آب، مکرر از بنده درخواست حل مشکل تامین آب دارند، از شما می‌خواهم ضمن بررسی، راهی برای رفع این مشکل و تامین آب برای این منطقه محروم و مستضعف پیدا شود، تا زندگی  به این ناحیه بازگردد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به خدمات ارزشمند فتاح در عرصه‌های گوناگون، اظهار داشتند: خداوند به شما توفیق خدمت داده که در راستای رفع مشکلات مناطق محروم کشور قدم بردارید. یقینا کسانی که در خدمت به مردم موثر و کوشا باشند غیر از پاداش های دنیایی و محبوبیت در نزد مردم، محبوب ذات اقدس باریتعالی نیز خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: انسان فرزند کار نیک و سنت حسنه‌ای است که به یادگار می‌گذارد. آن سنت حسنه اگر سال های سال باقی بماند، قطعا ثوابش به پایه گذار اولیه آن برای همیشه خواهد رسید. اکنون فرصتها را باید غنیمت شمرد و به مردم خدمت کرد تا رضایت آنان حاصل شود چرا که رضایت مردم همان رضایت خداوند است و موجبات سرافرازی و سعادت در دنیا و آخرت را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد نماینده ولی فقیه بنیاد مستضعفان استان گلستان مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات وعده صادق و مورد هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در خاک سرزمین‌های اشغالی، موجب شد تا نوعی شگفتی و تعجب را برای بخشی از مردم عرب‌زبان منطقه به وجود بیاورد. بسیاری از مردم منطقه تحت تبلیغات رسانه‌ای غرب و وهابیت بوده و چندان تمایلی به ایران و جبهه مقاومت نداشته و رویکرد ضدصهیونیستی جمهوری اسلامی را باور نمی‌کردند. اما عملیات وعده صادق و به چالش کشیدن حیثیتِ نداشته اسرائیل موجب شد که نتیجه سال‌ها تبلیغات و جنگ روانی علیه ایران به وسیله رسانه‌های رسمی و غیر رسمی تا حد زیادی به حاشیه برود و مردم مسلمان و غیرمسلمان منطقه از ایران بابت این اقدام شایسته تشکر کرده و هشتگ «شکرا ایران» را در فضای مجازی ترند کنند. درمورد اهمیت این موضوع با ابوالفضل ظهره‌وند، سفیر اسبق ایران در افغانستان گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

یک عملیات غرورآفرین

ظهره‌وند در ابتدا گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق تأثیرات و ابعاد بسیار مهمی در سطح داخلی؛ منطقه‌ای و بین‌المللی داشت. به نظرم تا اینجای کار درمورد بُعد نظامی و امنیتی آن حرف‌های زیادی زده شده و درحال حاضر نیازمندیم تا اثر آن را در سطح بین‌المللی و داخلی، بلاخص از جهت افکار عمومی مورد سنجش و بررسی قرار دهیم. این عملیات نشان داد قدرت بازدارندگی ایران از رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه بالاتر بوده و چیزی در سطح ناتو است. این حرف از آن جهت است که در این عملیات کشورهای ناتو مثل آمریکا و انگلیس و از آن سو دولت سرسپرده اردن همگی به کمک اسرائیل آمدند تا ضعف سیستم دفاعی آن موسوم به گنبد آهنین را پوشش دهند.

وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است

وی افزود: وعده صادق فرصتی را برای تثبیت جایگاه ایران به عنوان محور اصلی جبهه مقاومت و امید برای مستضعفان عالم و مسلمانان جهان فراهم آورد. این ایستادگی نیروهای نظامی در برابر شبکه صهیونیستی جهانی موفقیت قابل توجهی است برای ایران پس از 45 سال انقلاب. این اتفاق به قدری غرورآفرین و مهم بود که مردم منطقه هم آن را از آن خود دانستند و از این اقدام ایران به وجد آمدند. حتی مردم کشورهایی که دولت‌هایشان با اسرائیل همکاری می‌کنند، مثل مصر، امارات و عربستان در این چند روز از پاسخ نظامی ایران به شعف آمدند.

ایران، مدافع حقیقی امت اسلامی است

این دیپلمات کهنه‌کار بیان کرد: تدبیر نظامی ایران در عملیات وعده صادق نشان داد دولت و مردمی که همواره مدافع قرآن و امت اسلامی است؛ ایران بوده. در 6 ماه گذشته گروه‌های مقاومت با انگاره‌های شیعی و ولایی از مردم مسلمانِ سنّی مذهب غزه دفاع کردند و از آن سو کسانی که دائماً‌ ادعای دفاع از اهل سنت را داشتند آشکارا دست همکاری با رژیم صهیونیستی دادند. همین امر برای تفکر انقلابی ما یک افتخار و برای باقی دولت‌های منطقه فضاحت تاریخی را به بار آورد.

کد خبر 844999 برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی‌ ایران

دیگر خبرها

  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • حمایت استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه از عملیات وعده صادق