Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم میرعظیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: به تعبیر بزرگان، آزادگان سرافراز، سفرای انقلاب و نماد و الگوی استقامت بودند که در مقابل دشمن سرتعظیم فرود نیاورده و با وجود تمام سختی هایی که بر آنان تحمیل شد، امید خود را حفظ کرده و با سربلندی به کشور بازگشتند.

این نویسنده ابرکوهی تصریح کرد: با توجه به اینکه خاطرات آزادگان سراسر درس های ایستادگی، استقامت و ولایت پذیری را در بر دارد، ثبت و ضبط آن به منظور انتقال به آیندگان و نسل پس از جنگ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برای اولین بار خاطرات ۱۹ آزاده ابرکوهی در قالب یک کتاب در اختیار همه مردم و علاقمندان قرار گرفت.

میرعظیم ادامه داد: همچنین در راستای تلاش برای جمع آوری خاطرات تمامی شهدای شهرستان ابرکوه تاکنون خاطرات ۷۰ نفر از این عزیزان جمع آوری شده است. با توجه به اینکه از برخی شهدا ده ها خاطره و از برخی تنها چند خاطره برجای مانده است، در صدد جمع آوری خاطرات بیشتری از این بزرگ مردان هستیم.

نویسنده کتاب یک هفته در جهنم، ابراز کرد: خاطرات به جا مانده از «شهید حسین آدمی» و «شهید عزیزالله نیکوبخت» برای اولین بار به ترتیب تحت عناوین «فرشته یا آدمی» و «نیک بخت» تألیف و منتشر شد.

وی که تألیف شاخص و نو دیگری نیز در زمینه خاطرات هشت مادر شهید ابرکهی دارد، ادامه داد: برای اولین بار نیز نقش یکی از دستگاه های اداری ابرکوه در دفاع مقدس و با انتشار کتاب «شهر،یار» که بیانگر فعالیت های شهرداری ابرکوه در این دوران است به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه نویسنده ابرکوهی فرشته یا آدمی شهدا خبرگزاری فارس استان یزد آزادگان برای اولین بار جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هاشمی نژاد گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت. 
هاشمی نژاد، با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه
  • میزبانی چادرملو از نفت و گاز گچساران