Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی برابر گل گهر سیرجان حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، فرشاد ماجدی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: در مورد تیم گل گهر سیرجان باید عرض کنم که بعد از باشگاه سپاهان، ثروتمندترین باشگاه فوتبال ایران هستند و از پشتوانه مالی خوبی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان خوبی مانند زکی پور منشا و سهرابیان را در اول فصل به خدمت گرفتند و در نیم فصل دوم هم همینطور تبریزی، شکاری را که بازیکنان خوبی هستند به خدمت گرفت.

او ادامه داد: بازی تیم گل گهر را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بررسی کردیم. با توجه به این موارد بتوانیم یک تاکتیک خوبی در بازی فردا انجام بدهیم و بتوانیم با تمرکز و تلاش بیشتر بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او درمورد اینکه این بازی به نوعی یک جنگ کسب سهمیه است، گفت: آنها رده چهارم هستند و نیم نگاهی به سهمیه دارند، بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و در بازی فردا هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد اما ما محکوم به برد هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. بازیکنان همدل و هم قسم شده‌اند که پیروز از زمین خارج شوند تا دل هواداران را شاد کنند.

مربی استقلال درباره عملکرد خط دفاعی این تیم همینطور گفت: خط دفاعی ما بسیار مستحکم است و هماهنگی لازم روز به روز بهتر می‌شود و به امید خدا این خط دفاعی فردا حملات گل گهر را خنثی می‌کند و با یک پیروزی بتوانیم برنده باشیم.

ماجدی درباره مصدومان و محرومان برای این بازی گفت: آقای غفوری و آقای مظاهری یک آسیب دیدگی جزئی دارند و باتلاش کادرپزشکی برای بازی فردا آماده می‌شوند.

او درخصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: در مورد هیات مدیره صحبت نمی‌کنم ولی به امید خدا بتوانند آرامش را دوباره به استقلال برگردانند و بار سنگینی که روی دوش کادرفنی و بازیکنان است، برداشته شود.

او همچنین در پایان درباره داور بازی فردا گفت: از آقای زاهدی فر تقاضا داریم که عادلانه قضاوت کنند و بدانند که اگر قضاوت درستی داشته باشند بازیکنان در زمین به او کمک خواهند کرد. بنده این را فراموش کردم هفته بعد هفته مبارزه با مواد مخدر است و شعار همه نه به اعتیاد مهم باشد و جوانان از مواد مخدر دوری کنند تا زندگی سالمی داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران نشست خبری گل گهر سیرجان فرشاد ماجدی استقلال تهران فرشاد ماجدی گل گهر سیرجان نشست خبری بازی فردا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او‌ ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران