Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در راستای برقراری تعاملات و ایجاد همکاری و جذب منابع، تفاهم نامه همکاری فی ;مابین بانک توسعه تعاون استان اردبیل و شرکت آب منطقه ای استان منعقد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در راستای اجرای سیاست‌های بانکداری شرکتی و جذب منابع پس از مذاکرات متعدد انجام شده جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بانک توسعه تعاون استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای استان با حضور عادل کریمی مدیر شعب استان در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تشکیل و این تفاهم‌نامه با امضاء مدیر شعب استان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل منعقد و با انتقال حساب پس انداز کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، این سازمان به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنگی مرنی ضمن خیر مقدم گویی و تشکر از حضور مدیر شعب استان اردبیل و هیئت همراه، اظهار امیدواری نمود که این تفاهم‌نامه منشأ خیر و برکت برای کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خواهد بود.
عادل کریمی مدیر شعب استان اردبیل در این جلسه ضمن تشریح مفاد تفاهم‌نامه آمادگی بانک جهت ارائه خدمات و تسهیلات به کارکنان شرکت آب منطقه‌ای و ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی به پیمانکاران و سایر مرتبطین با شرکت را اعلام کرده و افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه تعاملات گسترش‌یافته، نتیجه آن نزدیکی، هماهنگی و همکاری بیشتر دو مجموعه با یکدیگر خواهد شد.
همچنین مقرر شد حساب شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و نیز حساب تعاونی خدماتی شرکت مذکور نیز به بانک توسعه تعاون منتقل گردد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارکنان شرکت آب منطقه ای شرکت آب منطقه ای اردبیل بانک توسعه تعاون مدیر شعب استان استان اردبیل تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوییس به معاهده آرتمیس پیوست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، سوئیس توافقنامه آرتمیس را برای پیوستن به ماموریت آرتمیس ناسا امضا کرد و بدین ترتیب به سی و هفتمین کشوری تبدیل شد که پیمان آرتمیس را برای اکتشاف مسالمت آمیز ماه امضا کرده است.

گای پارملین، مشاور فدرال سوییس و وزیر امور اقتصادی، آموزش و پژوهش به بیل نلسون، مدیر ناسا در مقر این آژانس فضایی در واشنگتن پیوست تا در لیست کشورهایی قرار بگیرد که توافقنامه آرتمیس آژانس را برای اکتشاف ماه امضا کرده است.

نلسون نیز در این مراسم گفت: امروز، ما یک جهش بزرگ به جلو در مشارکت بین ایالات متحده و سوئیس را رقم زدیم.

مشاور فدرال سوییس و وزیر امور اقتصادی، آموزش و پژوهش نیز در بیانیه‌ای گفت: سوئیس شراکت دیرینه‌ای با ناسا در زمینه اکتشافات فضایی انسانی و همچنین علوم زمین و فضا دارد.

توافق‌نامه آرتمیس که توسط ناسا و وزارت امور خارجه آمریکا در سال ۲۰۲۰ ایجاد شد، "معاهده ۱۹۶۸" را درباره اصول حاکم بر فعالیت‌های دولت‌ها در اکتشاف و استفاده از فضای ماورای جو، از جمله ماه و سایر اجرام آسمانی تقویت می‌کند.

با پیوستن سوئیس به توافق‌نامه آرتمیس، این کشور به طور رسمی به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ژاپن و دیگر کشورهایی که قصد شرکت در برنامه آرتمیس را دارند، پیوسته است. این توافق‌نامه به منظور تسهیل همکاری در زمینه اکتشافات فضایی، تبادل داده‌ها و فناوری‌ها، ایمنی فضایی و حفاظت از فضا امضا می‌شود.

با ورود سوئیس به توافق‌نامه آرتمیس همچنین این کشور فرصتی برای شرکت در پروژه‌های اکتشافی ناسا از جمله کاوش قمر زمین و ارسال انسان به سطح ماه دارد. این مشارکت به سوئیس امکان می‌دهد تا به نقش مهمی در اکتشافات فضایی دست یابد و از پیشرفت‌های بزرگی در این زمینه بهره‌مند شود.

با امضای توافق‌نامه آرتمیس، سوئیس تأکید کرده است که ارتباطات نزدیک با سایر کشورها و ارگان‌های فضایی دارای اهمیت زیادی است و تنها با همکاری و هماهنگی بین‌المللی می‌توان به اهداف اکتشافات فضایی دست یافت. امضای این توافق‌نامه نشان از تصمیمات جدی و مسئولانه سوئیس در زمینه اکتشاف فضایی است و  این همکاری موجب پیشرفت‌های بزرگی در این حوزه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال