Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:42:53 GMT

حمایت دستگاه قضا در قم از سرمایه گذاری های مشروع

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۳۷۲۴

حمایت دستگاه قضا در قم از سرمایه گذاری های مشروع

ایسنا/قم رئیس کل دادگستری قم از حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در بازدید و بررسی مشکلات و نیازهای عرصه تولید از شهرک صنعتی محمودآباد با اشاره به ابعاد اجرایی دستورالعمل حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در قوه قضائیه عنوان کرد: دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت همه جانبه خواهد کرد؛ زیرا با اجرای دقیق این دستورالعمل با تضمین سلامت و امنیت اقتصادی کشور، کاهش خطرپذیری سرمایه‌گذاری، کاهش آمار زندانیان و ایجاد امنیت قضایی که زمینه‌ ساز امنیت اقتصادی است مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان گفت: ارتباط مستقیم و تنگاتنگی بین اشتغال و تولید وجود دارد و در صورت حمایت از واحدهای تولیدی به همان میزان با رونق اشتغال نیز مواجه خواهیم بود و درنتیجه با رفع مشکلات واحدهای تولیدی، آثار آن در دستگاه قضایی نیز مشهود بوده و شاهد کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی و به تبع آن کاهش میزان ورودی پرونده ها در محاکم قضایی خواهیم بود.
رئیس کل دادگستری قم با تأکید بر شعار سال تصریح کرد: بر مبنای سیاست های تحولی قوه قضاییه، شعار سال مورد تأکید ویژه دستگاه قضاییه قرار دارد و به منظور اقناع افکار عمومی، لازم است ابعاد این سند و دستاوردهای حاصل از اجرای آن در راستای شعار سال، با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی موجود هر چه بیشتر در سطح جامعه منعکس شود.
وی از اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی در دادگستری قم خبر داد و گفت: به منظور توجه بیشتر به بخش تولید و رویکرد یکسان در حمایت از تولید، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های واحدهای تولیدی اختصاص داده شد تا به همه جنبه‌های حمایت از تولید در کنار احقاق حقوق نیز توجه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمایه گذاری واحدهای تولیدی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد.
رئیس کل دادگستری در این آیین که با حضور مسئولان اقتصادی برگزار شد، گفت: باتوجه به فرماشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های صادره از قوه قضائیه، تکالیفی در راستای حمایت از اقتصاد بر عهده دادگستری نهاده شده است.
شعبانی گفت: امر تولید نیاز به هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها دارد بر این اساس دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد تا پیگیر مشکلات اقتصادی و یافتن راه حل با همفکری صاحبنظران باشد.
وی تصریح کرد: همکاری دستگاه قضا در مسائل اقتصادی، این بود که پرونده‌های اقتصادی را از فرایند دادرسی عادی خارج کنیم و رسیدگی آنها زود تعیین تکلیف شود.
معاون اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه طبق بررسی‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، ۱۵ درصد مسائل واحد‌های تولیدی در ارتباط مستقیم با دستگاه قضاست ابراز امیدواری کرد: با افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری، مدت زمان دادرسی به پرونده‌های اقتصادی کوتاهتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه