Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:22:29 GMT

مصاحبه تندم علیه اسپانیا به سودشان شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۳۸۷۴

مصاحبه تندم علیه اسپانیا به سودشان شد

رافائل فان در فارت معتقد است حرف های تندش علیه اسپانیا به سود این تیم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو تساوی بد اسپانیا برابر سوئد و لهستان، انتقادات از این تیم شدت گرفت. حتی رافائل فان در فارت ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه های آژاکس، هامبورگ، رئال مادرید و تاتنهام نیز انتقاد تند و سنگینی را به اسپانیا وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فان رد فارت گفته بود که اسپانیا فاجعه است و دوست دارد در یک هشتم نهایی حریف هلند شود. او معتقد بود که در اسپانیا فقط توپ را به هم پاس می دهند و یک بازیکن هم نیست که بتواند پاسی تعیین کننده به مهاجمان بدهد.

حرف های فان در فارت طبعا با واکنش بسیار منفی رسانه های اسپانیا و ملی پوشان این کشور روبرو شد. 

 

 

 

 

پس از برتری 5-0 دیروز اسپانیا بر اسلواکی که با نمایشی فوق العاده خوب و جذاب همراه بود، فان در فارت به نوعی حرف خود را پس گرفت.

او در این رابطه توئیت کرد:« به نظر می رسد که حرف های من برای ایجاد انگیزه در اسپانیا مفید بود. بازی خوبی انجام دادند و تبریک بابت صعودشان به یک هشتم نهایی.»

 

رافائل فان در فارت تیم ملی اسپانیا تیم ملی هلند یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل فان در فارت تیم ملی اسپانیا تیم ملی هلند یورو 2020 فان در فارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند