Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ۳ هزار و یکصدمین واحد احداثی مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد روستایی در استان گلستان امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، 3 هزار و یکصدمین واحد احداثی مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد روستایی در استان گلستان امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گلستان و دیگر مسئولانی ملی و استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان در این مراسم گفت: برای احداث این واحدها که هر یک از 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت پانزده و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار هستند، حدود 200 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: مشمولان این طرح خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و حساب 100 و همچنین اقشار کم درآمد روستایی فاقد مسکن یا ساکن در مسکن غیرمقاوم هستند.

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان اظهار کرد: مساحت مفید هر یک از این واحدها 56 متر مربع است و در مجموع 173 هزار و 600 متر مربع ساختمان‌سازی شده که همه خدمات فنی و مهندسی، تهیه نقشه‌های اجرایی، نظارت فنی بر روند احداث واحدها به صورت رایگان توسط کارشناسان بنیاد مسکن استان انجام شده است.

همچنین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بهره برداری از 84 هزارمین واحد مسکونی روستایی احداثی بنیاد مسکن استان گلستان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن: توجه ویژه به ساخت مسکن محرومان نشانه نوع‌دوستی استمعاون قوه قضائیه: 120 شرکت ورشکسته به جای مزایده به چرخه تولید برگشت / در قیمت‌گذاری خودرو و مسکن نظارت درستی نیستاستاندار قزوین: طرح ملی مسکن نباید به بهانه کمبود بودجه متوقف شود

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث خانه های روستایی 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 20 ساله پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد حضور معاون رئیس جمهور اقشار کم درآمد روستایی استان گلستان مسکن محرومان مسکن استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان سال جاری به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد