Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم بابایی روز پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از سه طرح آموزشی در سبزوار به خبرنگاران افزود:اداره کل نوسازی در قالب اجرای طرح‌های مشارکتی، با کمک خیران، استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی و حذف بخاری‌های نفتی مدارس خراسان رضوی و احداث سرویس‌های بهداشتی مدارس را نیز مورد توجه قرار داده است.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی همواره در زمینه مشارکت‌ خیران مدرسه ساز رتبه برتر کشور را داشته است و محرومیت زدایی و توسعه فضاهای آموزشی در حاشیه شهر مشهد نیز از مواردی است که با مشارکت خیران در دست پیگیری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: سه هزار میلیارد ریال طرح آموزشی همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بابایی افزود: ۵۰۰ طرح آموزشی در قالب هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان خراسان رضوی در دست اجراست که این مدارس از ابتدای مهرماه پذیرای استقبال از دانش آموزان خواهد شد.

وی ادامه داد: مراحل اجرایی ۷۰۰ طرح آموزشی دیگر در  خراسان رضوی آغاز شده است که سال گذشته ۵۰ درصد این طرح‌ها در قالب ۶۰۰ کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز به بهره‌برداری رسیده است

سه طرح آموزشی با هزینه ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و خیران کشور در سبزوار به بهره‌برداری رسید.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس سبزوار خیران مدرسه ساز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سبزوار خیران مدرسه ساز مدارس سبزوار خیران مدرسه ساز دانش آموزان خراسان رضوی بهره برداری طرح آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.

او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان