Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، حماسه حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را پدیده ای بی نظیر برای گام دوم انقلاب دانست و گفت: جبهه استکبار و منافقین با انواع ترفندها به میدان آمده بودند تا مانع تحقق آرمان های انقلاب شوند ولی حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص حماسه حضور مردم در انتخابات اخیر اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد 1400 پدیده ای بود که تمام جبهه استکبار و منافقین داخلی به خط شده بودند تا مانع تحقق آرمان های انقلاب و تشکیل دولت انقلابی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: نفس قدسی حضرت آقا به عنوان ولی زمان و آن فضا و روحیه ای که با شهادت سردار سلیمانی در جامعه ایجاد شده بود این دو عامل در کنار هم باعث شد مردم علی رغم تمام مشکلات و گلایه هایی که داشتند دست رد به سینه استکبار و منافقین زده و به حرمت نفس قدسی حضرت آقا و جایگاه شهید و شهادت و نفس قدسی و معطر سردار سلیمانی مردم پای صندوق های رای آمده و با حضور حداکثری خود در این مقطع، دولت انقلابی را انتخاب کنند که به نظر من پدیده ای بود که برای گام دوم انقلاب و چهل سال دوم انقلاب بی نظیر است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم ابراز کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند با تحریم انتخابات، ایجاد ترس از کرونا و بزرگنمایی برخی مدیریت های غلط داخلی و انواع ترفندها کاری کنند که مردم پای صندوق ها رای نروند ولی به لطف اهل بیت(ع) این مردم قدردان انقلاب، با هر گرایشی پای صندوق های رای آمده و تمام نقشه ها و توطئه های آنان را نقش برآب و خنثی کردند.

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم کاری کردند که دشمن باور نمی کرد و این نشان می دهد که در کشور ما ظرفیت های زیادی وجود دارد مردم به آرمان های انقلاب اعتقاد دارند و با هر سلیقه و ظاهری ولو برخلاف انتظار، پای انقلاب و اصول و آرمان ها ایستاده اند و الان نوبت مسئولان است که حضور جهادی مردم در پشتیبانی از انقلاب را به بهترین نحو پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب می دانند که سرمایه اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و تلاش می کنند که با ایجاد یاس و ناامیدی مردم را از انقلاب جدا کنند خاطرنشان کرد: مسئولان نظام باید با خدمت کردن، با کار جهادی و انقلابی، گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفع نیازهای مردم، قدردان حضور آنها در پای انقلاب باشند یعنی اگر با کار انقلابی و جهادی به مشکلات و نیازهای مردم رسیدگی و توجه شود اقبال مردم به انقلاب هم بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دوم انقلاب حضور مردم پدیده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است