Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرپور گفت: جنگ رسانه ای در میدان افکار عمومی جامعه رقم خورد و فرماندهان این جنگ نیز اصحاب رسانه بودند و در این جنگ تمام عیار اما نابرابر تمام مخالفان انقلاب و منافقین به صورت مستقیم و غیرمستقیم در صدد تخریب ذهنیت عمومی جامعه در انتخابات بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ظهر امروز در گردهمایی اصحاب رسانه در تالار شهر مشهد ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: ظرف یک سال گذشته در قرارگاه رسانه ای استان اقداماتی انجام شد و بر اساس سپهر رسانه ای استان سهم رسانه ها در رویدادهای مختلف قابل توجه است و گفتگوی میان اصحاب رسانه، دولت، نظام اجتماعی و مردم به حل مشکلات و تبادل نظرات منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس اصحاب رسانه حلقه اصلی ارتباط با افکار عمومی، دولت مردان، نظام سیاسی و مردم هستند و رسانه یا روابط عمومی دسنگاه اجرایی دولت هستند یا رسانه و دولت در قطب متضاد هستند و بدون توجه به ماموریت ها مسیر خودشان را طی می کنند و در تقابل با یکدیگر می کوشند و یا حاکمیت و دولت و رسانه با شناخت یکدیگر در خدمت جامعه و در چارچوب قواعد فعالیت کنند.

نصرپور با اشاره پیگیری منویات مقام معظم رهبری توسط اصحاب رسانه گفت: توصیه اکید اصحاب رسانه وحدت افرینی و هم افزایی و حمایت از برنامه های دولت رسمی کشور بوده است و عمدتا اهداف این بوده و سیاست اصحاب رسانه بیان صرف مشکلات نبوده است بلکه بررسی و پیگیری مشکلات و مطالبه از مسئولان امر مورد توجه بوده است و تریبون رسانه ها علاوه بر مشکلات مردم در اخنیار مدیران اجرایی است.

وی افزود: جامعه ناامید و بی نشاط به جامعه کم تحرک و بی مسئولیت تبدیل می شود لذا اصحاب رسانه به ساخت جامعه پویا و خلاق اهتمام ویژه ای داشتند و در کنار آن نسبت به انعکاس دستاوردهای نظام و دولت به آحاد جامعه موجب امیدآفرینی و ارتقای نشاط اجتماعی شدند البته در مواردی لازم است رسانه ها خطاها و لغزش ها را عیان کنند تا از تکرار خطا جلوگیری شود و نباید این اقدام به عنوان تقابل اصحاب رسانه و دستگاه اجرایی تلقی شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: موقعیت کشور در زمان انتخابات همانند جنگ احزاب در صدر اسلام بود و جنگ رسانه ای در میدان افکار عمومی جامعه و فرماندهان این جنگ نیز اصحاب رسانه بودند و در این جنگ تمام عیار اما نابرابر تمام مخالفان انقلاب و منافقین به صورت مستقیم و غیرمستقیم در صدد تخریب ذهنیت عمومی جامعه در انتخابات بودند.

وی با اشاره به پیشنهاد تشکیل اتاق فکر قوی رسانه ای برای دفع حملات رسانه ای دشمن افزود: با عنایات الهی و هم اندیشی اصحاب رسانه نتایج خوبی را در پی داشت و در روز انتخابات مردم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضور پرشکوه داشتند و حضور حماسی در این انتخابات صفحه ای درخشان دیگری به افتخارات ملت ایران افزود و از عوامل آن تلاش شبانه روزی اصحاب رسانه بوده است.

نصرپور با اشاره اجرای طرح دعوت و پوشش رسانه ای و همچنین راه اندازی تریبون‌های آزاد در سطح شهر تصریح کرد: تبلیغات محیطی گسترده صورت گرفت و خیابان هنر در این ایام افتتاح شد و علاوه بر ان فضای تهییجی توسط رسانه ها و ستاد کاندیداها ایجاد شد و بر رابطه مشارکت حداکثری و حوزه امنیت تأکید شد.

وی افزود: پیروز بزرگ انتخابات مردم هستند و باید مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند و تعامل و هم افزایی بخش های فرهنگی و رسانه ای استان در انتخابات نشان داد با نگاه همگرایانه می توان کارهای بزرگ و ارزشمند انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: افکار عمومی عمومی جامعه اصحاب رسانه رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان معترض نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقاً مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی افزود: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.
کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فوراً متوقف کند و پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم