Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مردان ایران با پایان‌ یافتن مسابقاتش در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها صبح جمعه به تهران می‌رسد و پس از استراحتی چند روزه، تمرینات خود را جهت اعزام به بازی‌های المپیک آغاز می‌کند.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق، زمان آغاز اردو را شنبه دوازدهم تیر ماه، و تعداد بازیکنان مد نظر سرمربی تیم ملی برای حضور در اردو را ۱۶ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی منتهی به المپیک تیم ملی والیبال مردان ایران در سالن فدراسیون آغاز می‌شود.

انتهای ÷یام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، پدیده بلوری زاده، مربی تیم ملی زیر بیست سال دختران ایران برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختران آسیا که در کشور چین برگزار می‌شود سه بازیکن مشهدی را فراخواند.

رکسانا جدی، مبینا غفاریان، سارا بطا، بازیکنان خراسان رضوی دعوت شده به این اردو هستند.

غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی مشهدی تیم ملی جوانان پسران نیز پنج بازیکن را از مشهد، نیشابور و سبزوار به این اردو فراخواند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال پسر آسیا ۲۰۲۴ از دوم تا نهم مرداد در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با تیم‌های چین، چین تایپه و قطر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

محمد بوژمهرانی، علی غفاریان، علی ثانیان، امیرعلی قلعه نوی، سروش رضوی و ابوالفضل صالحی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

دیگر خبرها

  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک