Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (پنجشنبه) خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» صباغ در جلسه شورای امنیت در مورد اوضاع سوریه گفت که اظهارات برخی کشورها نشان می دهد که آنها همچنان از شورای امنیت به عنوان بستری برای سیاسی کردن کارهای بشردوستانه، اعمال نفاق و ریاکاری سیاسی و رویکرد گمراه کننده ای که بحث را از موضوع اصلی خود منحرف می کند، استفاده می کنند تا به هدف خود برای طولانی شدن بحران انسانی در این کشور برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشورهای غربی بار دیگر بر این ادعا اصرار دارند که گسترش به اصطلاح سازوکار انتقال کمک ها از طریق مرزها باعث بهبود اوضاع بشردوستانه در سوریه خواهد شد و این کوته بینی بیانگر تبعیض علیه سوری ها است و واقعیت ها و دلایل اساسی وخیم تر شدن اوضاع بشردوستانه در سوریه را پنهان می کند که مهمترین آنها جنایات اشغالگران ، تجاوز و تروریسم از جمله تروریسم اقتصادی است که با اقدامات قهری یک جانبه نشان داده شده است.

«بشار الجعفری» معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز پیشتر در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرد که کشورهای غربی تلاش کرده‌اند، این شورا را برای مخالفت با دولت دمشق و ایجاد توجیهی برای مداخلات و تجاوزات خارجی با هدف بی ثبات کردن کشورمان به کار گیرند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد تروریسم سوریه شورای عالی امنیت ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد تروریسم سوریه سازمان ملل متحد تروریسم سوریه شورای عالی امنیت ملی شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای منافقین فردا برگزار می‌شود
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود