Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نتیجه 7 دیدار نفت امیدیه 3 بر صفر شد

نتیجه 7 دیدار تیم نفت امیدیه تغییر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص تخلف انتسابی به باشگاه نفت امیدیه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام مسعود اشرفی در بازی مقابل تیم‌های شاکی (شهرداری بم، شهدای بابلسر، بندر ماهشهر، نیروی زمینی، میلاد مهر تهران، عقاب نزاجا و شمس آذر قزوین) به دلیل مشمول خدمت سربازی بودن این بازیکن و جعل مدارک اشتغال به تحصیل و مجوز فعالیت ورزشی غیر واقعی، با توجه به مستندات و محتویات پرونده، غیر موثر تشخیص دادن دفاعیات ابرازی، پاسخ استعلام و سایر قراین، تخلف انتسابی به باشگاه و این بازیکن محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مصادیق بند ب ماده 61 مقررات انضباطی مصوب 1397 و مستند به بند 2 این مقرره ضمن بازنده اعلام شدن باشگاه نفت امیدیه در تمامی بازی‌های مورد شکایت با نتیجه 3 بر صفر، این باشگاه به پرداخت یکصد و ده میلیون ریال جریمه نقدی و مسعود اشرفی به 4 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی و پرداخت شصت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ضمن اینکه در موضوع جعل و استفاده از سند مجعول، با توجه به اتخاذ تصمیم در دادنامه سابق الصدور، کمیته انضباطی مواجه با تکلیف دیگری نیست.همچنین در خصوص شکایت باشگاه سردار بوکان علیه نفت امیدیه مبنی بر استفاده از این بازیکن به صورت غیرمجاز در بازی بین دو تیم، به دلیل صدور دادنامه کمیته انضباطی به شماره 168 مورخ چهارم اردیبهشت ماه 1400 مبنی بر بازنده اعلام شدن تیم سردار بوکان با نتیجه 3 بر صفر به دلیل نیمه تمام ماندن بازی که به قطعیت رسیده است، شکایت سردار بوکان بابت استفاده از بازیکن غیر مجاز در این بازی رد شد.

رای صادره به مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! بی‌واسطه با رحمان رضایی؛ پرسش از شما و پاسخ از کارشناس طرفداری برترین های قرن با حسین شمس: متاسفم برای مجمعی که به علی کریمی 9 رای می دهد؛ افتخار است رونالدو رکورد دایی را بزند علی دایی: باعث افتخار من است که رکوردم به کریستیانو رونالدو می رسد پیام کریستیانو رونالدو به علی دایی؛ یک قهرمان واقعی همیشه قهرمان می ماند پرتاب نوشابه کوکا کولا به سمت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار پرتغال و فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت امیدیه بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور

سپاهان و تراکتور در تاریخ 15 فروردین بازی معوقه خود را برگزار می کنند

طرفداری | تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را برای دیدار حساس با تراکتور در تبریز آماده می‌کند که با غیبت و مصدومیت چند بازیکن کلیدی روبرو است.

محمدجواد حسین‌نژاد، هافبک جوان سپاهان که در بازی با استقلال از ناحیه زانو مصدوم شده بود، هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و به احتمال زیاد در بازی با تراکتور غایب خواهد بود. آریا یوسفی، دیگر بازیکن مصدوم سپاهان نیز شرایط مشابهی دارد و نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان که پس از مصدومیت از ناحیه کمر، چند بازی را از دست داده بود، به تمرینات بازگشته است، اما هنوز آمادگی کامل خود را به دست نیاورده و نیما میرزازاد، دروازه‌بان جوان سپاهان، شانس بیشتری برای بازی در مقابل تراکتور دارد.

دیدار تراکتور و سپاهان در روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان