Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره استقلال و انتشار مصوبات، مشخص شد تلاش عده‌ای در سیاه نمایی علیه کادر جدید مدیریتی، یک دروغ آشکار بوده است.

کادر جدید مدیریتی استقلال یک صدا و منسجم حامی سرمربی محترم استقلال، آقای مجیدی است و تلاش اصلی این هیئت مدیره برطرف کردن دغدغه‌های مالی و لجستیکی کادرفنی و بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف کادر مدیریتی پیشین که چند صدایی در آن به وضوح دیده می‌شد، هیئت مدیره جدید استقلال همدل است. اتفاقات شب گذشته نشان داد که چه جریان‌هایی در حال لطمه زدن به استقلال هستند. هیئت مدیره‌ای که برای برخی از اعضایش استقلال اولویت چندم را داشت و هیچ تلاشی در سال ۱۴۰۰ برای حل مشکلات این باشگاه نکرد و تنها یک جلسه برگزار کرد که آن هم خروجی خاصی نداشت، جایش را به هیئت مدیره‌ای پر تلاش و منسجم داده که اولویتش تنها استقلال است.

باشگاه استقلال از کلیه هواداران خود و صفحات مجازی هواداری می‌خواهد با حمایت و فرصت دادن به کادر مدیریتی این باشگاه، سهم  خود را در حل مشکلات استقلال ایفا کنند. بدون شک با همدلی و انسجام، به زودی شاهد حل مشکلات و در ادامه موفقیت استقلال خواهیم بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال استعفای فرهاد مجیدی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه

فرهاد مجیدی چندی قبل پس از اینکه نتوانست آنطور که مد نظر مدیران باشگاه اتحاد کلبا نتیجه بگیرد، در توافقی دوجانبه با آن‌ها قراردادش را فسخ کرد و حالا دیگر مدتی است در فوتبال حضور مستقیم ندارد و می‌تواند بیش از گذشته به خانواده و اوقات فراغت بپردازد. فرهاد چهارشنبه عکسی از خود همراه با مادر محترمه‌اش در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌دهد این روز‌ها فارغ از هیاهوی فوتبال در دبی مشغول استراحت است. البته صالح مصطفوی دستیار اسبق فرهاد مجیدی اخیراً مدعی شده که احتمال دارد او به زودی به فوتبال برگردد و تیم جدیدش را معرفی کند.

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی