Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر گفت: ۱۶ میلیون رأی مردم در دوره قبلی انتخابات به آقای رئیسی و افزایش ۲ میلیونی آن در این دوره به معنی امید به تغییر است.

به گزارش مشرق، هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: علی‌رغم مشکلات معیشتی و کرونا مردم اولا به‌خاطر صحبت‌های مقام معظم رهبری و دعوت ایشان به مشارکت در انتخابات و ثانیا به‌خاطر امنیت‌آفرینی برای کشور و هچنین امید به آینده برای حل مشکلات در انتخابات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آراء رئیسی از ۱۸ میلیون گذشت

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به افزایش ۲ میلیونی آرای آقای رئیسی در این‌دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته، بیان کرد: آرای آقای رئیسی، آرای امید به تغییر بود. کسانی که دور قبل به وی رأی دادند امید داشتند که با آمدن آقای رئیسی وضع بهتر شود و این ۲ میلیون نفری هم که به آرای ایشان اضافه شده امید دارند که تغییراتی در کشور ایجاد شود؛ نگاه این افراد نیز از عملکرد ایشان در قوه قضائیه و آستان قدس رضوی نشأت می‌گیرد.

بیگی‌نژاد با اشاره به مانور برخی از افراد و رسانه‌ها بر روی میزان آرای باطله و ربط دادن آن به نارضایتی مردم از نظام، اظهار کرد: این تلقی غلطی است که فردی را که در انتخابات مشارکت داشته، نظام جمهوری اسلامی را تایید و رأی خود را به صندوق انداخته، مخالف بدانند؛ بخش عمده‌ای از این افراد که آرای باطله دادند نظام را قبول داشتند اما این کاندیداها نمی‌توانستند رضایت‌شان را جلب کنند ولی آن‌ها با رأی خود نظام جمهوری اسلامی را تقویت کردند.

وی درخصوص عملکرد اصلاح‌طلبان در این انتخابات و عدم دعوت برخی از آنها به تحریم مشارکت گفت: برخی از این افراد و برای آن‌که به‌طور کلی اصلاح‌طلبان از عرصه سیاست کشور حذف نشوند و کادرسازی و نیروسازی کنند بایستی خودشان را درون نظام تعریف کنند و ثانیا یارگیری کنند؛ اینها اقداماتی بوده که بر مبنای آن، عمل کردند. آنان می‌دانند اگر خودشان را خارج از دایره نظام تعریف کنند از صحنه سیاسی کشور حذف می‌شوند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران نمایندگان مجلس انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات 1400 انتخابات آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن کامل اطلاعیه اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است:
ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین سال جاری تا دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می‌گیرد؛ بنابراین متقاضـیان می‌تواننـد با مراجعه به سایت مذکور نسـبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کننـد.
همچنین تاریـخ برگزاری آزمون نیز به روز پنجشنبه ۱۷ خرداد سال جاری تغییر کرده است.

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • رئیس جمهور با تغییر برنامه سفر به دامغان رفت
  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است