Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیز غیرمعمولی وجود ندارد
حتی قطار با تاخیر اندکی می‌رسد
نه ماه و خورشید درهم می‌روند
نه کوه‌ها پاره پاره می‌شوند
نه دریاها آتش می‌گیرند
و نه حتی در اطراف ما صدای شکسته شدن شدن چیزی به گوش می‌رسد.

تو می روی
باران بند نمی‌آید.

چه بگویم. بهراد مهرجو را به شکل عجیبی دوست داشتم و دارم. از صمیم دل برایش بهترین‌ها را خواسته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پس آن نگاه مهربان و صورت همیشه خندان، غمی بزرگ پنهان کرده است. غمی که هیچ وقت نفهمیدم از کجا به دل این پسر مهربان راه یافته اما یک جورهایی می‌دانستم حدسم درست است. وقتی ازدواج کرد انگاری برادرم ازدواج کرده باشد. ته دلم قرص بود که در انتخابش اشتباه نکرده است. تا این که یک روز زنگ زد: اگه وقت داری خانمم یه سر بیاد پیشت برای مصاحبه. با کمال میل پذیرفتم. آمد. ظاهرا پروژه‌ای داشت درباره روزنامه‌نگاران منتقد و آرمان‌خواه. گفتم دیر آمدید خانم. من حالا یک آرمان باخته‌ام. درست مثل بهراد، مهربان بود و خندان و پر از انرژی. تلفنی به بهراد گفتم حالا می‌فهمم چرا این قدر برای ازدواج دست دست می‌کردی. و حالا خبر آمده است: ریحانه یاسینی که به همراه جمعی دیگر از خبرنگاران محیط زیستی برای تهیه گزارشی راهی دریاچه ارومیه بود به علت سهل‌انگاری مسئولان مربوطه و یا هر کوفت دیگری و بر اثر چپ کردن اتوبوس درگذشته است. چه می‌توان گفت؟ جگرم خون است. عکس را از صفحه اکبر منتجبی عزیز برداشتم.

۵۷۵۷

کد خبر 1528856

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خبرنگار رسانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش مشهد مهربان

شهردار مشهد، گفت: پویش مشهد مهربان با نیت کمک به آزادی زندانیان غیرعمد استان خراسان رضوی آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدرضا قلندرشریف شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح سومین دوره پویش مردمی ''مشهد مهربان'' که با هدف جمع‌آوری کمک‌ برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در زورخانه سالن کارگران مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همت شورای اجتماعی محلات برای ایجاد این پویش و استانداری، دادگستری استان و فرمانداری مشهد برای حمایت از این اتفاق مبارک تر سالهای گذشته ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به زورخانه و مرام پهلوانی، خاطرنشان کرد: در این مراسم باید یادی کنیم از شهدا که با جانفشانی خود پهلوانی را به نمایش گذاشتند.

قلندرشریف با بیان اینکه هر گاه مردم پای کار موضوعی آمده‌اند موفقیت سرانجام کار بوده است، گفت: مردم در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بخشی از میزان تأثیرگذاری حضور خود در میدان را نشان داده اند.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه این نظام ریشه مردمی دارد عنوان کرد: مدیریت شهری تلاش می کند تا بهره‌گیری از ظرفیت شورای اجتماعی محلات زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد را توسط خود مردم فراهم کند.

وی با بیان اینکه مسجدمحوری و توجه به پتانسیل شورای اجتماعی محلات از نگاه‌های ویژه فرهنگی مدیریت شهری در دوره ششم است، افزود: پویش مشهد مهربان در دو سال گذشته با استقبال و همکاری فوق‌العاده مردم همراه بوده است.

قلندرشریف با بیان اینکه پویش مشهد مهربان در هرسال دو بار برگزار می شود ادامه داد: پویش مشهد مهربان یک بار قبل از آغاز سال تحصیلی به منظور تامین هزینه کودکان و نوجوانانی که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده اند برگزار می‌شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: دومین پویش مشهد مهربان در سال مربوط به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان آغاز و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال اول برگزاری این پویش تعداد 4 هزار شرکت کننده نسبت به کمک اقدام کردند خاطرنشان کرد: این تعداد در سال گذشته به 22 هزار نفر رسید و امید داریم تا بتوانیم امسال تا 100 هزار نفر را پای کار بیاوریم.

شهردار مشهد با بیان اینکه هدف اصلی این پویش همراه سازی مردم و فرهنگ سازی در سطح جامعه است گفت: فرهنگ پهلوانی یادآور مراسم گلریزان در زورخانه بوده است اما امروز در کنار این حرکات زیبا ما نیازمند ایجاد پویش در سطح جامعه هستیم تا موضوع توجه به مشکلات یکدیگر برای همگان امری مهم تلقی شود.

مشهد مهربان؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

حجت‌الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار داشت: در حکمت 138 نهج‌البلاغه، امام‌ علی(ع) می‌فرمایند: «کسى که یقین به پاداش و عوض داشته باشد، در بخشش سخاوت به خرج مى‌دهد»

وی افزود: براساس این فرمایش، اگر به روز جزا ایمان داریم، در بخشش هم باید رفتار کریمانه داشته باشیم.

منصوریان با بیان اینکه شورای ششم، در ابتدای فعالیت خود، آمار و ارقام آسیب‌های اجتماعی در مشهد مقدس را نگران‌کننده دید، تصریح کرد: برهمین اساس، جلسات متعددی با حضور نخبگان برگزار کردیم تا این آمار به حداقل برسد؛ با این نگاه، باشگاه‌های مختلف را تشکیل دادیم‌ و از ظرفیت‌های مردمی بهره گرفتیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و شوراهای اجتماعی محلات بوده که 700 کودک بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگشتند.

منصوریان گفت: بازگشت 700 کودک به مدرسه یعنی کاهش کودکان کار، کاهش زباله‌گردی و خشونت در شهر.

وی با اشاره به آغاز پویش مشهد مهربان، افزود: باید توجه داشته باشیم که فقرا از مال و اندوخته ما، سهم دارند؛ از اعضای شورای اجتماعی محلات تقدیر و تشکر می‌کنم که بدون بهره‌گیری از بودجه‌های دولتی، اتفاقات ارزشمندی رقم زدند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  • (ویدئو) حادثه مرگبار برای یک اتوبوس مسافربری در آلمان
  • تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش مشهد مهربان
  • آغاز پویش مشهد مهربان
  • پویش مردمی «مشهد مهربان» برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • عکس/ مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدالقدس «بهروز واحدی»
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید
  • نماهنگ «آقای مهربان» در خلیل آباد زرین دشت اجرا شد