Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز نتیجه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر الهایی از توابع این شهرستان را اعلام‌ کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جمال عالمی نیسی امروز پنجشنبه سوم تیر ماه جاری، در خصوص اسامی نهایی منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر الهایی اظهار کرد: کریم الهایی با یک هزار و ۱۹۷ رای، محمد الهایی با ۹۶۰ رای، حسن الهایی با ۹۵۹ رای، رضا الهایی ۹۵۶ رای و ولید الهایی با ۷۸۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر الهایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اهواز افزود: اکبری جاسمی زاده با ۷۷۵ رای، جمیل جنادله با ۷۲۵ رای و محسن مقدمیان الهایی با ۷۲۲ رای نیز به عنوان‌ اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر الهایی انتخاب شدند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان ستاد انتخابات خوزستان انتخابات 1400 ستاد انتخابات اهواز شورای شهر الهایی شهر الهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز