Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: جمع بندی دقیق کارشناسان درباره علت حادثه اتوبوس خبرنگاران را تا شنبه یا یکشنبه می‌توانیم اعلام کنیم.

به گزارش برنا؛ تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا درباره حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران گفت: کنترل‌ها و نظارت‌های قبل سفر برای اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست انجام شده بود، البته گزارشی که به دست من رسیده درباره حادثه آذربایجان غربی به این صورت است که متاسفانه هماهنگی‌هایی که باید بخش مربوطه برای یک سفر برون شهری انجام می‌داد، یعنی صورت وضعیتی را دریافت کند، اطلاعاتی را که باید به سازمان‌های مسئول از جمله سازمان راهداری و پلیس می‌داد، اتفاق نیفتاده است، البته این گزارش اولیه بوده و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به نظرم باید این موضوع را هم به لحاظ علت وقوع حادثه و هم اقداماتی که دستگاه‌های مربوطه باید انجام می‌دادند، یکی دو روز کارشناسی کنیم.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: جمع بندی دقیق کارشناسان درباره علت حادثه اتوبوس خبرنگاران را تا شنبه یا یکشنبه می‌توانیم اعلام کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور اتوبوس محیط زیست آذربایجان غربی کارشناسی اتوبوس خبرنگاران اتوبوس خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد