Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:11:54 GMT

هیچ تیمی هافبک بارسلونا را نمی خواهد!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۴۸۶۰

هیچ تیمی هافبک بارسلونا را نمی خواهد!

ستاره برزیلی بارسا به دلیل مصدومیت طولانی مدت هیچ پیشنهادی برای خروج از باشگاه دریافت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو فصل 20-2019 را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان گذشته دوباره به بارسلونا بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره برزیلی در آخرین بازی سال 2020 بارسا برابر ایبار مصدوم شد و تحت حراحی مینیسک زانو قرار گرفت. کمی بعد او برای بار دوم نیز جراحی شد ولی شرایط بدتر از تصور پیش رفت و او برای سومین بار تحت جراحی مینیسک قرار گرفت و به این ترتیب نه تنها ادامه فصل که کوپا آمه ریکا را نیز از دست داد. 

 

 

 

 

کوتینیو که هفته هاست در ریو ریکاوری می کند، ماه گذشته در صفحه اینستاگرامش در مورد وضعیت خود پیامی منتشر کرد و نوشت:« به سختی تلاش می کنم و اطمینان دارم که بهتر و قوی تر از گذشته باز می گردم. هر روز برای من یک چالش جدید است و نیاز است بیشترین انرژی ممکن را بگذارم ولی ریکاوری به کندی پیش می رود و باید همچنان صبور باشم.»

 

 

 

 

او گران ترین بازیکن تاریخ بارسلوناست و به نظر می رسد فصل بعد نیز در بارسا خواهد ماند و فرصتی دوباره برای درخشش خواهد داشت چرا که پیشنهادی برای وی نرسیده و مصدومیت طولانی مدتش باعث شده تا هیچ تیمی روی خرید او ریسک نکند.

در بارسا به این اطمینان رسیده اند که کوتینیو را برای فصل بعد در اختیار خواهند داشت و از بخت خوب این بازیکن، رونالد کومان سرمربی بارسا هم به وی اعتماد دارد. بالاخره نوبت به درخشش کوتینیو در بارسا خواهد رسید؟

فیلیپ کوتینیو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور که همراه رئال مادرید برای بازی فرداشب مقابل منچسترسیتی آماده می‌شود مورد خشم طرفداران بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاری سن ژرمن برود اما طرفداران آبی اناری پوشان از این فرصت استفاده کرده تا علیه ستاره رئال مادرید شعار بدهند.

تصاویری از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه مونتخوئیک منتشر شده که ازدحام طرفداران بارسلونا را نشان می‌دهد. در میان شعارهایی که برای حمایت از بارسا سر داده شده، آن‌ها شعار "مرگ بر وینیسیوس" را یکصدا فریاد می‌زنند که غیرمنتطره است.

پیش از این بازی طرفداران بارسا علیه عثمان دمبله هم موضع گرفته بودند اما خشم علیه وینیسیوس غیرقابل پیش بینی بود. بارسایی‌ها به دلیل انتقال دمبله به پاری سن ژرمن و جدایی ناگهانی در تابستان 2021 از این ستاره فرانسوی عصبانی هستند.

وینیسوس طی ماه‌های گذشته در لالیگا با شعارهای نژادپرستانه برخی تیم‌‎های لالیگایی مانند والنسیا و اتلتیکومادرید مواجه شده بود اما این اولین باری بود که برای این بازیکن برزیلی آرزوی مرگ می‌کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال