Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@22:13:14 GMT

خانم دکتر نقشه قتل مرد طلافروش را اجرا کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۴۹۱۷

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت خانم دکتر و دو مردی خبر داد که نقشه قتل مرد طلافروش را اجرایی کردند.

به گزارش تسنیم، به دنبال شکایت مرد جوانی درباره ناپدید شدن پدرش، تحقیقات توسط کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

پسر جوان که ناپدید شدن پدرش را دو روز بعد اعلام کرده بود، در تحقیقات گفت: یک سال قبل، پدرم طلافروشی‌اش را در اختیار من قرار داد و خودش کارهای متفرقه انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم صبح 25 خرداد از خانه خارج شد و دیگر از او خبری ندارم. با شکایت مرد جوان، تحقیقات آغاز شد و بررسی‌ها نشان داد که مرد طلافروش با خانم دکتری داد و ستد مالی دارد و آخرین بار نیز به خانه همان خانم دکتر رفته است.

بدین ترتیب پس از هماهنگی‌های قضایی، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، خانم دکتر را بازداشت کردند. زن 46 ساله ابتدا مدعی بود از سرنوشت مرد طلافروش بی‌اطلاع است اما زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد، لب به اعتراف گشود و گفت: مرد طلافروش به من کمک کرد تا خانه و مطب اجاره کنم و قرار بود پولی را که به من کمک کرده بود به همراه سودش که 700 میلیون تومان بود، به او برگردانم.

مدتی قبل از من خواست بدهی‌ام را به حسابش واریز کنم و به دلیل نداشتن توان پرداخت، تصمیم گرفتم به نحوی از پرداخت این پول فرار کنم، بنابراین موضوع را به دو نفر به نام های بابک و میلاد که برایم کار می‌کردند گفتم، آن ها هم گفتند حاضر هستند که رضایت مرد طلافروش را حتی با زور و تهدید بگیرند.

وی ادامه داد: روز حادثه به بهانه تعمیر کولر، مرد طلافروش را به منزلم کشاندم و از خانه خارج شدم؛ وقتی برگشتم با بدن خونین وی درحالی که بابک او را کتک زده بود، مواجه شدم، بعد از آن ماجرا میلاد هم خودش را به خانه من رساند و با کمک هم جسد مرد طلافروش را به خودروی هیوندای مقتول منتقل کردیم، من در خانه ماندم تا آن جا را تمیز کنم.

میلاد هم برای انجام کار ما را ترک کرد و بابک جسد را به سمت دماوند منتقل و در آن جا دفن کرد. با اعتراف خانم دکتر، بابک و میلاد دستگیر شدند و هر دو به همدستی در قتل طلافروش میان سال اعتراف کردند اما بابک که متهم اصلی این پرونده است، ادعای متفاوتی نسبت به ادعای خانم دکتر مطرح کرد.

وی گفت: به درخواست خانم دکتر به خانه او رفتم و دو مشت به مرد طلافروش زدم، او بی‌هوش روی زمین افتاد و خانم دکتر هم به او دو آمپول تزریق کرد، بعد جسد را داخل خودروی مقتول گذاشتم و به سمت دماوند حرکت کردم، در راه متوجه شدم که او مرده است. به میلاد زنگ زدم و در میان راه او سوار خودرو شد و باهم به دماوند رفتیم، من با سنگ به صورت مقتول زدم تا هویتش برملا نشود و بعد هم جسد را دفن کردم و با میلاد به تهران برگشتیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: با اعتراف متهمان به قتل، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران راهی محل دفن جسد شدند و جنازه مرد طلافروش را در تپه‌های روستای مقانک کشف کردند.

سردار علیرضا لطفی افزود: جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان نیز در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست خانم دکتر نقشه قتل طلافروش شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پلیس آگاهی تهران بزرگ مرد طلافروش خانم دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم