Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@18:00:36 GMT

یوفا قانون گل زده در خانه حریف را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۵۲۴۲

یوفا قانون گل زده در خانه حریف را لغو کرد

اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که از ابتدای فصل بعد، قانون گل زده در خانه حریف لغو خواهد شد. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، طبق اعلام یوفا امتیاز گل زده در خانه حریف از ابتدای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در همه مسابقات باشگاه‌هایی اروپایی لغو خواهد شد.

طبق اعلام یوفا چنانچه بازی رفت و برگشت دو تیم از نظر شمارش گل مساوی شود کار به وقت های اضافی و بعد از آن ضربات پنالتی کشیده می شود تا تیم برنده مشخص شود و راهی مرحله بعد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این زدن گل در خانه حریف در صورت مساوی شدن حکم دو گل را داشت و باعث صعود تیم ها می شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوفا یوفا خانه حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سه میلیارد دلار ارز برای واردات کالا‌ از ابتدای فروردین تاکنون

طرز علی معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: امروز دلار اسکناس در مرکز مبادله طلا و ارز با نرخ ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان، یورو با نرخ  ۴۶ هزار و ۵۹۹ و درهم هم با نرخ ۱۱ هزارو ۹۰۳  تومان عرضه شد . در تالار حواله ارز دلار با نرخ ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان، یورو با نرخ ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان و درهم هم با نرخ ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان معامله شد.

وی افزود: میزان تامین ارز از اول فرردین ماه برای کالا‌های اساسی  و دارو با نرخ ۲۸ هزار تومان ۶۲۱ میلیون دلار بوده است و برای کالا‌های تجاری و بازرگانی هم با نرخ ۴۱ هزار تومان به میزان یک میلیون و ۷۴۴ میلیون دلار تامین شده  است همچنین کالا‌های ارزی واردات در مقابل صادرات هم با نرخ توافقی برای ۵۳۹ میلیون دلار کالا تامین شده  که در مجموع ۳ میلیارد  دلار بابت واردات کالا تامین شد.

وی با اشاره به حراج شمش طلا هم گفت: هجدهمین حراج شمش طلای ایران برگزار شد که  ۲ هزارو ۴۶۱ کیلوگرم معامله شد و امروز هم ۱۹ همین جلسه در حال برگزاری است که ۳۹۵ کیلوگرم طلا یک کیلویی عرضه می‌شود که ۱۴۵ مورد معامله با مبلغ ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم
  • تامین سه میلیارد دلار ارز برای واردات کالا‌ از ابتدای فروردین تاکنون