Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم استقلال امروز برای برد مقابل گل گهر سیرجان متحد شدند.

به گزارش "ورزش سه"، قبل از شروع تمرین امروز استقلال فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها بازیکنانش  را جمع کرد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.


نکته قابل توجه حلقه اتحاد بازیکنان استقلال بود. بازیکنان استقلال با این اتفاق برای برد در دیدار با گل گهر سیرجان متحد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


فرهاد مجیدی نیز در صحبت هایش با بازیکنان استقلال از آنها خواست اتفاقات پیش آمده و مشکلات را فراموش کنند و برای برد مقابل گل‌گهر در مصاف جمعه شب هم‌قسم شوند.


دیدار استقلال و گل‌گهر ساعت ۲۱:۵۰ جمعه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران برای برد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود و آبی ها باید هوشیار باشند که مقابل این تیم امتیاز از دست ندهند ، شمس آذر در دور رفت بهتر از دور برگشت نتیجه گرفت اما این دلیل نمی شود که استقلال خود را از پیش برنده بداند ، شمس جوان و با انگیزه است و بدنبال این است که با گرفتن امتیاز مقابل استقلال هم موقعیت خود را در صدر جدول بهبود ببخشد و هم رقبای استقلال را خوشحال کند و در مجموع شمس آذر با اینکه اولین فصل حضورش در لیگ برتر است اما عملکرد موفقی داشته است .

وی در خصوص شرایط استقلال هم گفت: استقلال با بردی که مقابل آلومینیوم به دست آورد با روحیه ای خوب آماده دیدار برابر شمس آذر شده است،خط دفاع آبی ها مقابل آلومینیوم بدون اشتباه بود و مدافعان استقلال به همراه حسینی آماده بخوبی از دروازه استقلال حراست کردند ، در خط هافبک با اینکه مهدی پور مصدوم شد و چندین ماه نمی تواند برای استقلال بازی کند اما بازیکنان دیگر خلا این بازیکن را پر کرده و با تمام توان جنگیدند تا میانه میدان را از دست ندهند.

وی ادامه داد: در خط حمله هم بلانکو به اوج آمادگی رسیده و به یک گلزن تمام عیار تبدیل شده و حالا همه از او انتظار دارند در هفته های پیش رو باز هم بتواند برای استقلال گل زنی کند ، استقلال مقابل شمس آذر می تواند از تجربه‌اش استفاده کرده و برنده از زمین خارج شود،درست است که شمس آذر تیمی جوان و با انگیزه است اما تجربه بازیکنان استقلال را ندارد و کار برای شمس مقابل استقلال سخت خواهد بود .

همدانی در خصوص انتقادهایی که از استقلال بابت بردهای اقتصادی گرفته می شود تصریح کرد : هدف استقلال قهرمانی در لیگ است و هر مربی برای رسیدن به آن شیوه مخصوص به خود را ارایه می کند ، پس نمی توان به تیمی که با تفکرات سرمربی اش هفته های زیادی است که صدرنشین جدول و مدعی قهرمانی است انتقاد کرد ، ضمن اینکه استقلال بعد از سپاهان و تراکتور بیشترین گل زده را داشته و در حال حاضر بهترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارد بنابراین این بهتر است برخی آقایان بجای انتقاد های غیر کارشناسانه نقدهای داشته باشند که کادر فنی و بازیکنان از آن استفاده کنند نه اینکه این دوستان بدنبال تخریب استقلال باشند .

کد خبر 6082286

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!