Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «رِؤُوین ریولین» رئیس این رژیم امروز (پنج‌شنبه) در مراسم یادبود کشته‌شدگان ارتش صهیونیستی در جنگ دوم لبنان در بیت‌المقدس سخنرانی  کردند.

به نوشته وبسایت فلسطینی سوا، «بنی گانتز» ادعا کرد که در جنگ‌ها و عملیات‌های نظامی آتی اگر ارتش بخواهد، خود را به قلب هدف می‌رساند و ارتش صهیونیستی این توانایی را دارد که به هر نقطه‌ای که بخواهد خود را برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: «اگر لازم باشد ما این کار را انجام خواهیم داد، کار آسانی نیست، اما با توجه به شناختی که از توانایی نیروهای زمینی داریم، باید گفت که آن‌ها آماده انجام وظایفشان هستند».

بنی گانتز سپس مدعی شد که رژیم صهیونیستی به دنبال صلح در منطقه است، اما قادر است تا در همه جبهه‌ها فعال شود. او در این باره از «لبنان» نام برد و گفت که تل آویو نزدیک تحولات و تحرکاتی که در لبنان رخ می‌دهد را زیر نظر دارد و آماده مقابله با هرگونه فعالیت وسیع در مرزهای شمالی است.

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی گفت: «ما اطلاع داریم که حزب‌الله برای افزایش قدرت خود با حمایت ایران تلاش می‌کند و سعی دارد به سلاح‌هایی دسترسی پیدا کند که تنها کارکردش، هدف قرار دادن جبهه داخلی اسرائیل است.»

او ادعا کرد که رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد تا ایران در لبنان خود را تثبیت کرده و مستقر شود و بخواهد در لبنان یا سوریه پایگاه بسازد.

ادعای مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص درگیری همزمان با چند جبهه  و مقابله با ایران در حالی است که هنوز دو ماه از جنگ ۱۲ روزه غزه نگذشته است، جنگی که با موشک‌باران بی سابقه شهرک‌ها و شهرهای صهیونیست‌نشین همراه بود و پس از آن کارشناسان صهیونیستی در خصوص بروز جنگ در چند جبهه هشدار دادند. «اسحاق بریک» ژنرال نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی در مصاحبه‌ای به رادیو ارتش اسرائیل گفت: «اگر نمی‌توانیم در طول ۱۱ روز موشک‌باران را متوقف کنیم، پس در جنگی که از چند جبهه و با حضور حزب‌الله در گیرد، چه خواهیم کرد؟»

310 310

کد خبر 1528883

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنی گانتس رژیم صهیونیستی اسرائیل ایران و اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حمله‌های حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

بر این اساس حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ موضع نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۴۰ عصر امروز چهارشنبه هفدهم آوریل ۲۰۲۴ پادگان زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با موشک‌های فلق هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۵۰ عصر امروز چهارشنبه هفدهم آوریل ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی شبعا را با تسلیحات مناسب هدف قرار گرفتند و آن را به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در حمله پهپادی حزب‌الله به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز به حمله‌های خود به جنوب لبنان ادامه می‌دهد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش این رژیم در واکنش به حمله حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه منطقه البقاع لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۳ نوبت منطقه «سهل ایعات» در البقاع واقع در شرق لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6081470

دیگر خبرها

  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد