Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@09:05:41 GMT

رسمی؛ قانون گل زده در خانه حریف حذف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۵۴۰۸

رسمی؛ قانون گل زده در خانه حریف حذف شد



از فصل بعد و در تمام رقابت های باشگاهی اروپا در رده مردان، زنان و جوانان، قانون گل زده اعمال نخواهد شد.

به گزارش ورزش سه، همانطور که یوفا قبلا وعده داده بود، امروز رسما قانون گل زده در خانه حریف حذف شد.

به این ترتیب اگر در مجموع دو بازی رفت و برگشت دو تیم برابر شوند، بازی به 2 وقت اضافه کشیده خواهد شد و در نهایت اگر بازهم گلی به ثمر نرسد، پنالتی تعیین کننده تیم پیروز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اگر دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر می شدند، تیمی که در زمین حریف گل های بیشتری زده بود، پیروز شناخته می شد اما یوفا این قانون را دیگر اعمال نخواهد کرد.

در تمام رده های باشگاهی فوتبال مردان، زنان و نیز جوانان دیگر شاهد قانون گل زده در خانه حریف نخواهیم بود. این دستور جدید یوفا موافقان و مخالفان خود را دارد. مخالفان بر این اعتقادند که با قانون جدید برای تعیین تیم برنده، شاهد طولانی شدن فوتبال ها خواهیم بود که چیزی جز خستگی بازیکنان را به همراه نخواهد داشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفته و نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و یونایتد با توجه برگزاری این بازی در اولدترافورد نسبت به حریفش برتری داشت تا اینکه اشتباه عجیب آندره اونانا همه معادلات را بهم ریخت.

یونایتد که امید داشت با به ثمر رساندن گل اول حداقل با اختلاف یک گل برنده بازی را در نیمه نخست تمام کند، در دقیقه 35 دروازه‌اش باز شد.

آندره اونانا بعد از دریافت پاس به عقب سعی کرد با ارسال توپ به سمت دیوگو دالوت بازی را باز کند اما پاس او به اشتباه در اختیار مهاجم شفیلد قرار گرفت.

جیدون بوگل جلوتر از دالوت موفق شد پاس اشتباه اونانا را دریافت کند. در حالیکه این مدافع پرتغالی سعی داشت مهاجم شفیلد را مهار کند، بوگل با حرکت به سمت دروازه در موقعیت تک به تک با اونانا قرار گرفت و ضربه پای راست او از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه شد.

اونانا که در این فصل چندین بار با اشتباهات فردی‌اش موجب شوک به یونایتد و طرفدارانش شده بود نشان داد با نزدیک شدن به پایان فصل همچنان دروازه‌بان مطمئنی نیست و روند سینوسی او می‌تواند در هر بازی برای یونایتد هزینه در پی داشته باشد.

هری مگوایر با گل از روی ارسال کرنر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به نوعی زهر این اشتباه را گرفته و حداقل بازی را به تساوی بکشاند تا یونایتد بازنده به رختکن نرود.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان