Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار مطلب اهانت آمیز مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو به منتقدان روند توزیع واکسن کرونا و گران بودن قیمت واکسن ایرانی نسبت به واکسن خارجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، واکنش معاون اول رییس جمهور را در پی داشت.

به گزارش برنا، اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح کرده است: نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود. 


متن کامل پی نوشت جهانگیری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر نمکی، واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.
نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان و آموزش واردات رسانه درمان اسحاق جهانگیری رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مجلس آمریکا بسته ۲۶میلیارد دلاری جدید برای کمک به رژیم صهیونیستی تصویب کرد. رسانه‌های آمریکا به بازداشت صد‌ها دانشجوی آمریکایی به بهانه حمایت از ‎فلسطین پرداختند.

شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید