Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:34:00 GMT

قهرمانان رقابت های مینی گلف همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۵۴۳۵

قهرمانان رقابت های مینی گلف همدان معرفی شدند

رییس هیات گلف همدان با اعلام این‌مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور ۲۰ گلف باز به مدت یکروز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سایت تخصصی مینی گلف شهر همدان برگزار شد.

علی اصغر سالوند اظهار داشت: این رقابت‌ها به صورت انفرادی و به روش مجموع ضربات در یک راند برگزار شد و شرکت کنندگان در دو رده سنی با یکدیگر مسابقه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۸ سال نیما کرباسیان مقام قهرمانی را کسب کرد، بردیا پرتوی بر سکوی دوم ایستاد و آروید امینی نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.

سالوند خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی بالای ۱۸ سال سامان بختیاری بر سکوی نخست ایستاد، محمد مهدی صلواتی عنوان دوم را به دست آورد و محمد علی معتقد نیز سوم شد.

به نفرات برتر این رقابت‌ها لوح قهرمانی اعطا شد.

ورزش مینی گلف یکی از فعال‌ترین رشته‌های ورزشی استان همدان به شمار می‌رود.

بیش از یکصد ورزشکار در سطح استان همدان در رشته گلف فعالیت دارند.

برچسب‌ها همدان ایرنا مینی گلف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ایرنا مینی گلف همدان ایرنا مینی گلف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، مدل جدید خودروهای کوچک مینی موسوم‌به Cooper S با سیستم پیشرانه‌ی بنزینی و گیربکس اتوماتیک به‌زودی وارد بازار آمریکا خواهد شد. پیش‌از این خودرو کوپر SE در دو مدل بنزینی و برقی معرفی شده بود. مینی کوپر همان خودرویی است که در سریال‌ها و فیلم‌های معروف مستر بین حضور داشت.

مینی کوپر S مجهزبه موتور چهار سیلندر توربوشارژ دو لیتری با توان ۲۰۱ اسب بخار و حدود ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. قدرت موتور توسط گیربکس اتوماتیک دو کلاچه‌ی هفت‌سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

طبق گفته‌ی مینی، کوپر S در شرایط بهینه می‌تواند در ۶٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد.

قیمت خودرو جدید مینی کوپر اس ۳۳٬۱۹۵ دلار است که ۹۹۵ دلار آن مربوط‌به هزینه‌ی مالیات و حمل‌ونقل می‌شود. با این مبلغ، مالک یک خودرو Cooper S Hardtop در نسخه‌ی Signature با چرخ‌های ۱۷ اینچی خواهید شد.

در داخل خودرو، صفحه‌نمایش ۹٫۴ اینچی دایره‌شکل و صندلی‌های پارچه‌ای در رنگ خاکستری روشن یا مشکی دردسترس است. صندلی‌ها و فرمان مجهز به سیستم گرمایش هوشمند هستند.

تیپ پایه‌ی کوپر اس ۲۰۲۵ شامل سیستم HUD، مون‌روف پانوراما و تعدادی آپشن هوشمند دستیار راننده، از جمله یک دوربین دنده‌عقب، کروز کنترل داینامیک، چراغ‌های خودکار، کمک پارکینگ و موارد دیگر است.

خریدار در صورت تمایل می‌تواند تیپ Signature Plus را با پرداخت ۲٬۴۰۰ دلار بیشتر خریداری کند. در نسخه‌ی پلاس، امکاناتی مانند رنگ‌های دوگانه‌ی بدنه و سقف و تنوع رنگی بیشتر فراهم می‌شود. همچنین گزینه‌های انتخاب‌ رینگ بیشتر و فناوری‌هایی از جمله دستیار هوشمند راننده دردسترس خریدار قرار می‌گیرند.

تیپ Iconic بهترین نسخه‌ی کوپر اس است که ویژگی‌های بیشتری مانند مسیریابی با واقعیت افزوده، سیستم استریو پریمیوم و موارد دیگر را اضافه می‌کند. قیمت این نسخه با اضافه کردن ۴٬۱۰۰ دلار به مدل پایه به ۳۷٬۲۹۵ دلار می‌رسد.

مینی اعلام کرده که تولید سری کوپر اس آغاز شده و در ماه می (اردیبهشت و خرداد) وارد مراکز فروش خواهد شد. کوپر اس جدید در نمایشگاه خودرو ۲۰۲۴ نیویورک که ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) آغاز می‌شود قابل مشاهده خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888693

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاورد‌های پولی و مالی برای ایران چیست؟
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی