Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال توصیه کمیته مسابقات باشگاه‌های یوفا ، کمیته اجرایی این سازمان امروز پیشنهادی را برای حذف قانون گل‌های زده شده در بازی‌های خارج از خانه از همه مسابقات باشگاهی یوفا (مردان، زنان و جوانان) تصویب کرد.

به این ترتیب اگر در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت ۲ تیم برابر شوند؛ بازی به ۲ وقت اضافه کشیده خواهد شد و در نهایت اگر باز هم گلی به ثمر نرسد، پنالتی تعیین کننده تیم پیروز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اگر ۲ تیم در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت برابر می‌شدند، تیمی که در زمین حریف گل‌های بیشتری زده بود، پیروز شناخته می‌شد؛ اما یوفا این قانون را دیگر اعمال نخواهد کرد.

الکساند شفرین درباره اعمال این قانون اظهار کرد: قانون گل‌های خارج از خانه از زمان معرفی آن در سال ۱۹۶۵ همیشه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. اگر چه برای تغییر این قانون اتفاق نظر وجود نداشت، اما بسیاری از مربیان، هواداران و سایر دست اندرکاران فوتبال ابراز تمایل کرده اند که این قانون لغو شود و دیگر اجرایی نشود.

بیشتر بخوانید

هر آنچه که باید از سوپر لیگ اروپا بدانید

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوفا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏