Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بااحترام به تمام باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف، این را قاطعانه می‌گویم ما یک تیم واحد هستیم و برای خودمان بازی می‌کنیم و می‌جنگیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:ابتدا میلاد با سعادت آقا امام رضا (ع) را به تمام مردم کشورم و شیعیان عزیز تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین دیدارمان مقابل سپاهان بازیخوبی برگزار نکردیم،پس از آن چند روزی تمرینات‌مانرا تعطیل کردیم و سپس دور جدید تمرینات را با بچه‌ها جلو بردیم.تمام تلاش‌مان این است که تیم را چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ فنی بتوانیم مهیای 7 بازی پایانی لیگ بکنیم. به هر حال می‌دانیم که بازی فردای ما مقابل پرسپولیس بسیار مشکل است، در برابر تیمی بسیار خوب بازی داریم کهبهترین تیم حال حاضر آسیا است که کادر فنی مجرب و بازیکنان زبده‌ای دارد. ما هم سعی کردیم در این مدت ریکاوری درستی را روی تیم انجام دهیم. بعد از بازی با سپاهان که بدترین عملکرد فنی ما در فصل اخیر بود و جای هیچ توجیه و دفاعی ندارد،سعی‌مان بر این استکه در 7 بازی آخر روند کیفی‌مان را با توجه به هدف‌گذاری که داشتیم به درستی انجام دهیم.


وی ادامه داد: ما محمدحسین کریم‌زاده کهدر تمرینات قبل از بازی با سپاهان دچار شکستگی شدمقابل پرسپولیس هم در اختیار نداریم، این بازیکن به تازگی گچ پایش را باز کرده است.طرحانی هم بعد از عملی که داشت یک هفته‌ای است به تمرینات برگشته است. محمد انصاری هم به تازگی به تیم اضافه شده و در حال تلاش هستیم تا با تمرینات اضافه این بازیکنان را به شرایط مسابقه برسانیم. مهدی کیانی هم که درگیر کرونا بود، یک هفته است که تست‌اش منفی شده و بعد از 2 هفته که قرنطینه بود، چند روزی است که به تمرینات اضافه شده است.انصاری حدود 10 روزی است که با تیم تمرین می‌کند، شاید از لحاظ شرایط مسابقه دور باشد ولی برای او تمرینات اضافه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم هرچه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل نزدیک شود.


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص جدایی چند روزه سرآسیایی از کادرفنی عنوان کرد: فکرمی‌کنم موضوع خیلی مهم و خاصی نبود،بازی‌های‌مان تعطیل بود،یک درخواستی بود و این درخواست انجام شد و بعد از آن هم او به تمرینات برگشت، یک سو‌ءتفاهمی پیش آمده بود و خیلی راحت این مسئله برطرف شد. سرآسیایی از دوستان خوب من است. همه ما سعی می‌کنیم در مواقع نیاز به هم کمک کنیم. از نظر من این مسئله کاملا حل شده است و من هم سعی کردم تا جایی که در حوزه اختیارات من است شرایط را به سمتی ببرم که هیچگونه سوءتفاهمی وجود نداشته باشد.


ربیعی خاطرنشان کرد: بااحترام به تمام باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف، این را قاطعانه می‌گویم ما یک تیم واحد هستیم و برای خودمان بازی می‌کنیم و می‌جنگیم. مهمترین مسئله ما شأن و منزلت تیم مس رفسنجان است. در هر باشگاهی که کار کنموظیفه من این است که از حقوق تیمم دفاع کنم. الان هم که سرمربی مس هستم با تمام قوا و برای برنامه خودمان بازی می‌کنیم. ممکن است در بعضی از بازی‌ها روز خوب‌مان نباشدو این اتفاق برای همه تیم‌ها هم پیش می‌آید. هدف ما در ابتدای امسال و در جلساتی که با مدیران باشگاه و هیئت مدیره برگزار کردیم، این بوده که تیم مس را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم و در سال آینده رتبه تک‌رقمی کسب کنیم. ما در سال گذشته توانستیم یک رویای بزرگ را رقم زدیم و به لیگ برتر صعود کردیم و تمام تلاش‌مان این است که تیم را با یک جایگاه مناسب و در خور مجموعه‌مان در لیگ برتر حفظ کنیم. همه تیم‌ها برای‌ ما محترم هستند و رسالت‌مان این است که با تمام قوا شرکت کنیم. اگر در بازی‌‌هایی هم مثل سپاهان شکست خوردیم، می‌توانیم هم مسئولیت آن باخت را برعهده بگیریم و هم از هواداران بابت باخت ناباورانه‌مان مقابل سپاهان عذرخواهی کنم. از همه هواداران هم می‌خواهم که در 7 بازی آخر یار و یاور ما باشند و ما را دعا کنند تا از گردنه‌های سخت امسال عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند

طرفداری| پزشک تیم فوتبال سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی‌های پیش‌رو را تشریح کرد. 

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، دکتر عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:

محمد جواد حسین نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است. 

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود:

تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد:

این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند. رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنان در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد:

فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت:

این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد:

محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد