Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شمس آبادی امروز در گقت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به دنبال در خواست بسیج دانشجویی دانشگاه های استان نسبت به ورود دستگاه قضا در مهار کرونا، دقایقی پیش به اتفاق مسؤولان استانداری سیستان و بلوچستان به صورت میدانی از سطح شهر بازدید صورت گرفت و نسبت به بستن مغازه‌ها و مشاغلی که مشمول محدودیت‌ها می‌شود، تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: سیاست ما در دستگاه قضایی این است که هر جا آسیب اجتماعی باشد و یا حقوق عامه تضییع شود ورود پیدا خواهیم کرد و از مطالبه گری مردم نیز در این زمینه استقبال می کنیم.

وی تاکید کرد: طبق مقررات و در بستر قانون با متخلفان و خاطیان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: ترک فعل اقدامات پیشگیرانه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه

ذبیح الله اللهی  اظهارکرد: هم‌اکنون سیستان و بلوچستان در زمینه سنجش کودکان بدو ورود به مدرسه از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی از فعال بودن ۴۶ پایگاه سنجش نوآموزان در سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: آن دسته از کودکانی که تاکنون موفق به نوبت‌گیری نشدند هم‌اکنون می‌توانند با دریافت نوبت الکترونیکی برای انجام سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی اقدام کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرآیند نوبت‌دهی و سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد،گفت: نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نوبت‌گیری را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: متولدین ١٣٩۶/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹٩/۰۷/۰۱ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول یا پیش دبستانی یک و ٢ می شوند، حتما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.

الهی افزود: در سیستان و بلوچستان ۴۰ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده که نوآموزان را از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی جسمانی و تحصیلی مورد سنجش قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: در پایگاه سنجش چند عملیات غربالگری نظیر پایش رشد دهان و دندان، قد، وزن، شنوایی و بینایی سنجی و آمادگی تحصیلی(سنجش هوش کلامی و غیر کلامی، دیرآموزی و وضعیت یادگیری دانش آموز در حد تحصیل مدارس عادی است یا خیر)، انجام که پس از انجام سنجش نوآموز، مجوز ‌تحصیل در مدرسه صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • سنجش نیمی از نوآموزان بدو ورود به دبستان در سیستان و بلوچستان