Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولینیو از بازگشت به اروپا و بارسلونا استقبال می کند.

پائولینیو، بازیکن سابق بارسلونا که به تازگی از گوانگژو چین جدا شده، در مصاحبه با موندو دپورتیوو در مورد بارسلونا و بازگشت به اروپا صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، پائولینیو در این مصاحبه گفت:

من سالی فراموش نشدنی را در بارسلونا، هم باشگاه و هم شهر، سپری کردم و ما قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فرصتی برای بازگشت باشد و برای هم من و هم خانواده ام خوب باشد، من خوشحال می شوم که برگردم. اگر بارسلونا با من تماس بگیرد، نه پول و نه مدت زمان قرارداد مشکلی برای من نخواهد بود، در واقع هیچ وقت نبوده است و این بار آن ها مجبور نیستند برای جذب من پولی پرداخت کنند. اولین گزینه من بازگشت به اروپاست زیرا هنوز هم میل و توانایی ادامه به رقابت کردن و جنگیدن برای فتح عناوین را در خود می بینم.

 

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! بی‌واسطه با رحمان رضایی؛ پرسش از شما و پاسخ از کارشناس طرفداری برترین های قرن با حسین شمس: متاسفم برای مجمعی که به علی کریمی 9 رای می دهد؛ افتخار است رونالدو رکورد دایی را بزند علی دایی: باعث افتخار من است که رکوردم به کریستیانو رونالدو می رسد پیام کریستیانو رونالدو به علی دایی؛ یک قهرمان واقعی همیشه قهرمان می ماند پرتاب نوشابه کوکا کولا به سمت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار پرتغال و فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش خواهد رساند.

این در حالی است که دایی هم عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا