Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و چهارم به مصاف هم می روند. اطلاعات بازی

بازی: مس رفسنجان – پرسپولیس تهران
تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته ۲۴
تاریخ: جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰
زمان: ساعت ۱۹:۱۵
مکان: رفسنجان – ورزشگاه شهدای مس
داوران: جواد رحیم زاده – مهدی الوندی – فرزاد بهرامی – یعقوب آشوری

گزارش بازی

پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی در هفته بیست و چهارم به مصاف هم می روند، که این بازی برای دو تیم و خصوصا برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تهران در  ۲۳ بازی گذشته، ۱۳ پیروزی داشته اند، ۹ تساوی و تنها یک شکست. شاگردان یحیی گل محمدی همچنین آمار ۳۱ گل زده و ۱۲ گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تفاضل گل +۱۹ و امتیاز ۴۸ در رده دوم جدول حضور دارند. آن ها تنها بخاطر دو گل کمتر نسبت به سپاهان دوم هستند و هر گل و هر امتیازی برای آن ها در کورس قهرمانی مهم و حیاتی است.

سرخ ها که به تازگی موفق شده اند تراکتور را در سوپرجام شکست بدهند و یک جام دیگر به کارنامه خود اضافه کنند، با بحران مصدومیت روبرو هستند. کمال کامیابی نیا و وحید امیری دو بازیکنی هستند که در اردوی تیم ملی مصدوم شدند و هنوز هم مصدومیت آن ها ادامه دارد و سیامک نعمتی نیز دیگر بازیکن پرسپولیس است که به تازگی مصدوم شده تا بازی با مس رفسنجان را از دست بدهد.

در آن سوی میدان، مس رفسنجان با اینکه در میانه های جدول حضور دارد، اما فاصله اش تا منطقه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تنها ۷ امتیاز است و در ۷ هفته پیش رو امیدوار هستند که بتوانند این فاصله را جبران کنند و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند.

شاگردان محمد ربیعی در این فصل لیگ برتر نشان داده اند که برای هر حریفی می توانند خطرناک باشند و پرسپولیس بی شک کار سختی برابر آن ها دارد.

رفسنجانی ها در ۲۳ بازی گذشته ۷ پیروزی داشته اند، ۷ تساوی و ۹ شکست. آن ها همچنین آمار ۱۶ گل زده و ۲۱ گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تفاضل گل -۵ و امتیاز ۲۸ در رده نهم جدول جای دارند. آن ها در صورت پیروزی می توانند یک پله در جدول صعود کنند اما در صورت شکست احتمال اینکه چندین پله سقوط کنند و به منطقه خطر نزدیک شوند وجود دارد.

بازی گذشته دو تیم

جدول لیگ برتر و وضعیت دو تیم

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با شکست ۲-۰ مقابل اورتون از کورس قهرمانی لیگ برتر دور شد. ابتدا در نیمه اول جرد برنتویت و سپس در نیمه دوم دومینیک کالورت لوین برای تیم شان دایش گلزنی کردند و اورتون را به سه امتیاز رساندند. یورگن کلوپ که در آستانه تجربه یک ناکامی دیگر است در پایان دیدار در مورد شرایط تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

شکست غیرمنتظره امشب؟
من بسیار ناامید هستم. اجازه دادیم اتفاقات زیادی بیفتد و بازی تبدیل به بازی مدنظر اورتون شد. دو گل از ضربات ایستگاهی. اورتون روی ضربات ایستگاهی واقعا قوی است. این را می‌دانستیم ولی به آنها اجازه دادیم از این راه به ما ضربه بزنند.

گل دوم؟
آنها گل دوم را با کاری که در تمام فصل انجام دادند به ثمر رساندند. ما دقیقا می‌دانستیم که توپ به کجا می‌رود اما دفاع نکردیم. آنها ضربه آزاد پشت ضربه آزاد به دست می‌آوردند. ما توپ را در اختیار داشتیم اما آنها ضربه آزاد به‌دست می‌آوردند. این بخشی از داستان امشب است. ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

یک باخت دیگر؟
بعد از بازی فولام کمی جو تیم بهتر شده بود اما دوباره با این بازی خراب شد. دو مهاجم‌مان را در این بازی نداشتیم که می‌شود گفت یکی از عوامل تاثیرگذار در باخت بود. یکی ژوتا به دلیل مصدومیت و یکی خاکپو که الان خوشبختانه پدر شده است.

دلیل شکست؟
ما تلاش کردیم. در نهایت به اندازه کافی خوب نبودیم. اگر ببرید ۵۰ دلیل دارید، اگر شکست بخورید، فقط یک دلیل و آن هم اینکه به اندازه کافی خوب نبودیم. واقعا همینطور است.

کورس قهرمانی؟
شانس بسیار بسیار کمی داریم. نزدیک به صفر. فقط چند نتیجه افتضاح از منچستر سیتی و آرسنال می‌تواند شانس ما را افزایش دهد. در هر حال ما تمام تلاش‌مان را برای بردن بازی‌های باقیمانده انجام می‌دهیم.

پیام‌تان به هواداران؟
فقط می‌توان برای این نتیجه از هواداران عذرخواهی کرد. وضعیت عجیبی است. باید بهتر بازی می‌کردیم، اما نشد، به همین دلیل باختیم.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!