Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:39:12 GMT

وحشت از کرونا در کمپ تیم ملی انگلیس

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۵۸۲۱

وحشت از کرونا در کمپ تیم ملی انگلیس

تنها چند روز پس از قرنطینه شدن میسون مونت و بن چیلول، تست خبرنگار اسکای اسپورتس نیز مثبت از آب در آمد و او مجبور به ترک سنت جورج پارک شد.

به گزارش "ورزش سه"، سنت جورج پارک امروز و پس از مثبت شدن تست کرونای خبرنگار اسکای اسپورتس، شاهد گسترش وحشت از بالا رفتن تعداد مبتلایان در کمپ تیم ملی انگلیس بود.

رسانه های انگلیسی گزارش کرده اند که از خبرنگاری که تست او مثبت شده بود، خواسته شد تا به همراه فیلمبردارش محل تمرین سه شیرها را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای گذشته میسون مونت و بن چیلول، بازیکنان تیم ملی انگلیس، مجبور شدند به قرنطینه بروند چرا که پس از بازی با اسکاتلند گفتگویی طولانی با بیلی گیلمور، بازیکن حریف، داشتند که پس از تساوی 0-0 دو تیم، تست کرونایش مثبت شد. به همین دلیل قوانین و محدودیت های سختگیرانه ای که برای پیشگیری از ابتلای بازیکنان به کرونا برقرار شده بود، اکنون از قبل هم شدیدتر رعایت می شود.

 

 

از همان ابتدا اصحاب رسانه به عنوان یکی از ناقلان بالقوه ویروس کرونا در نظر گرفته شده بودند و به همین دلیل هیچ کدام از خبرنگاران مستقیما با مسئولان روابط عمومی تیم ملی انگلیس که مستقیما با گرت ساوت گیت یا بازیکنان در تماس بودند، دیدار نمی کردند.

سخنگوی اسکای اسپورتس گفت :"یکی از خبرنگاران ما در هتل قرنطینه شده است و منتظر منتیجه تست PCR است. تست فیلمبردار منفی شده اما او هم سنت جورج پارک را ترک کرده و خودش را قرنطینه کرده است."

 

 

این تست مثبت در شرایطی رخ داده که تیم ملی انگلیس هنوز مشغول پذیرفتن این حقیقت بود که  مونت و چیلول آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی را از دست دادند و در بازی این تیم برابر آلمان در مرحله حذفی که روز سه شنبه برگزار می شود نیز احتمالا غایب خواهند بود.

روز چهارشنبه مشخص شد که اتحادیه فوتبال انگلیس در حال تلاش برای اخذ مجوز از بهداشت عمومی انگلیس برای مونت و چیلول است که طی چند روز آینده با حفظ فاصله های احتیاطی در جلسات تمرینی با هم تیمی های خود شرکت کنند تا شاید بتوانند روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی بازی کنند.

 

 

گرت ساوت گیت هنوز از احتمال حضور این دو در بازی روز سه شنبه ناامید نشده است، هر چند که آنها باید تا روز دوشنبه در قرنطینه باشند.

اتحادیه فوتبال انگلیس امیدوار است که اگر همچنان تست های منفی روزانه این دو بازیکن چلسی ادامه داشته باشد، آنها به تدریج بتوانند به تمرینات گروهی باز گردند.

در ابتدا سازمان بهداشت عموم یانگلیس گفته بود که مونت و چیلول باید تا روز دوشنبه به تنهایی در سنت جورج پارک تمرین کنند، اما ساوت گیت اکنون از مقامات مربوطه خواسته تا ابهامات در این باره را برطرف کنند.

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی یورو 2020 تیم ملی انگلیس سنت جورج پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!

دریافت 6 MB دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین واکنش جالب مردم اصفهان به هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده‌ توسط پدافند هوایی را ببینید.

کد خبر 845509 برچسب‌ها رودخانه زاینده رود ایران و اسرائیل خبر مهم استان اصفهان

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد