Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای قضائی استان مرکزی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مردم با حضور در انتخابات بار دیگر ارزشی بودن و ارزش‌گرا بودن را به منصه ظهور رساندند و پاسخ محکمی به توطئه‌ها و توهین‌های همه دشمنان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدت‌ها بود که انتظار دولت انقلابی در وجود انقلابیون در داخل و خارج کشور بود و اکنون این وحدت در بین سه قوه اتفاق افتاد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: در درون استان مرکزی نیز نیاز است یک هم افزایی بین دستگاه قضا و نمایندگان مجلس و حوزه اجرایی ایجاد شود، وحدت و اتحاد رمز پیروی بر مشکلاتی است که سال‌ها در کشور رسوب کرده است.

موسوی گفت: مردم باید صبور بوده و انتظار نداشته باشند مشکلات سال‌های گذشته طی مدت اندکی حل شود، اما باید بدانند مسئولین بیکار نمی‌نشینند و قطعاً در راستای رفع مشکلات گام بر خواهند داشت. تمام بسترهای رفع مشکلات فراهم است و باید کمک کرد که افراد اصلح در جایگاه‌ها حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: شاه کلید رفع مشکلات را شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری است و سال‌ها است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی عنوان می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا نیز برای اجرای این شعارها نمایندگان باید همکاری لازم را داشته باشند. قوه قضائیه در راستای احیای واحدهای صنعتی نیمه فعال و غیرفعال گام‌های خوبی برداشته است و این حمایت در ادامه نیز تداوم خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی عنوان کرد: در دولت مردمی، سیاست زدگی و سیاست خواهی جایی ندارد و شایسته گزینی مدنظر است که این تحولات در استان مرکزی نیز اجرا خواهد شد. بهترین افراد با کارنامه و عملکرد خوب با مشاوره و بررسی انتخاب خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پایان بیان کرد: پسندیده نیست که یک جایگاه برای تصدی توسط یک فرد صدمه ببیند، جایگاه نباید هزینه فردی شود که سوابق و عقبه خوبی ندارد. رفع مسائل و مشکلات مردم نیازمند هم افزایی بین مجلس و قوه قضائیه و اجراست، اجرای برخی قوانین قوه قضائیه نیازمند هماهنگی و همکاری در بین سایر قوا است.

کد خبر 5243533

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری دادگستری استان مرکزی اراک مجمع نمایندگان استان مرکزی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها دهه کرامت آمار کرونا واکسن کرونا هفته قوه قضاییه اردبیل ایلام سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)

 صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، حق بیمه بیکاری به میزان ۳ درصد مزد بیمه‌شده است که به طور کلی توسط کارفرما تامین و پرداخت خواهد شد.

صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روایت آیت الله علم الهدی از یک انحراف؛ فردی خلیفه پیغمبر شد که تمام مرتع و چراگاه‌ها را به قوم خودش داد و...
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • رونمایی شهر هوشمند عربستان از یک استراحتگاه تالابی جدید
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • در رفتار فردی و اجتماعی باید خود را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • زهرا شجاعی درگذشت+ سوابق
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)