Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید امروز پنجشنبه سوم تیرماه به زیارت پرچم مطهر بارگاه ملکوتی حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب سلام الله علیهما نائل شد.

در این مراسم معنوی، سلام تولیت آستان ملائک پاسبان علوی علیه آلاف التحیة و الثناء، از سوی هادی انصاری،از خادمان حرم بارگاه امیرمومنان به این مرجع تقلید ابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله صافی گلپایگانی نیز ضمن ادای احترام به این پرچم مقدس و متبرّک، ولایت امیرالمومنین سلام الله علیه را بزرگترین نعمت خداوند متعال دانستند و عزّت و عظمت شیعیان را در پناه ولایت امیرالمومنین سلام الله علیه از خداوند متعال مسئلت نموده و برای همه خادمان دربار علوی صلوات الله علیه آرزوی توفیق روزافزون نمودند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرچم گنبد حرم امام علی الله علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت، با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج، تصریح کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

وی مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار داشت: حج سفر بسیار پربرکتی است، اما سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر مشکلات را برطرف کرد.

این مرجع تقلید یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

آیت الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع عظام تقلید در حج را خدمت رسانی به حجاج دانست و تصریح کرد: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینۀ حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان ها، بیان کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نمایندۀ ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهپیمایی گلپایگانی ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس