Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در حاشیه مراسمی که برای تقدیر از او برگزار شد، اظهار داشت: اول از همه جا دارد یک عذرخواهی کنم. آن دوستان صمیمی که بیشتر با آن‌ها رفت و آمد دارم را در این مراسم دعوت کردم. وگرنه باید کل هنرمندان و ورزشکارانی که همیشه به من لطف داشته اند را هم دعوت می‌کردم؛ به همین دلیل از همگی عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری مراسم امروز یک کار خیر بود. اگر ما بتوانیم در چنین شرایط بد اقتصادی یک کار عام المنفعه‌ انجام دهیم، خدا را شاکر هستیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: خدا را شکر امروز این اتفاق افتاد و از این که در کشوری مثل ایران توانستم ورزش کنم، بسیار خوشحال هستم. از این که می‌توانم پیراهنم را در امور خیریه با یک قیمت بسیار خوب به فروش برسانم، خشنودم. به نظر من آدم‌ها نباید گذشته خودشان را فراموش کنند. من مدیون بزرگانی چون حسین شمس، صادق درودگر، ابطحی و برادرم امیر شمسایی هستم.

شمسایی درباره شکسته شدن رکورد علی دایی توسط کریس رونالدو بیان کرد: این برای ایران بسیار فوق العاده است که فردی مثل علی دایی در آن زندگی می‌کند؛ اما ما می‌خواهیم از او استفاده نکنیم و این خیلی بد است. این فوق العاده است که عنوان آقای گلی فوتبال جهان چندین و چند سال متعلق به یک ایرانی به نام علی دایی بوده و از آن جذاب‌تر این است که کریس رونالدو به افتخار علی دایی برای او پیام می‌فرستد؛ این فوق العاده است! پس باید قدر اسطوره‌های خودمان را بدانیم.

بیشتر بخوانید

برگزاری جلسه دیوان حکمیت ورزش در پرونده مارک ویلموتس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحید شمسایی فوتسال ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • (ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس