Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:59:57 GMT

لزوم ایجاد یک تشکل منسجم توسط جبهه انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۶۴۷۱

لزوم ایجاد یک تشکل منسجم توسط جبهه انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از ظهر امروز اعضای انجمن فرهنگی ثارالله با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از اقدامات و فعالیت‌های آیت الله حبیب الله شعبانی به جهت دعوت مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق تبلیغ چهره به چهره و سفرهای شهرستانی تقدیر کردند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در این دیدار ضمن تقدیر از این اقدام انجمن فرهنگی ثارالله، اظهار داشت: حضور در عرصه انتخابات و دعوت مردم برای مشارکت، وظیفه هر مسلمانی است که باید نسبت به انجام آن حساس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه ما برای انقلاب اسلامی، تشیع و اسلام بیش از این‌ها می‌توانیم فعالیت کنیم، یادآور شد: انتخابات گذشته دارای آسیب‌هایی همچون میزان آرای باطله و عدم مشارکت عده‌ای از مردم به دلایل مشخص بود، اما نقاط مثبتی نیز در این روز مشهود بود که به آنها نیز باید پرداخت.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در روزهای قبل از برگزاری انتخابات میزان مشارکت مردم در حدود ۳۶ درصد بود اما مشاهده کردیم که در روز انتخابات این میزان به حدود ۵۰ درصد رسید.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام نشان از ظرفیت بالای جریان انقلابی و توانایی آنها در عرصه فرهنگ سازی در جامعه دارد، اظهار داشت: آرمان‌های انقلاب اسلامی خود ظرفیتی در بسیج کردن توده‌ها دارند و لذا ضروری است که از این ظرفیت گفتمانی به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه جریانات انقلاب در عرصه فرهنگ سازی و تبلیغات بسیار قدرتمند عمل کردند، مطرح کرد: جریان انقلاب توانست مردمی که در صف‌های مرغ ناراضی از وضعیت موجود بودند را برای حضور در انتخابات به پای صندوق‌های رأی بیاورد.

وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب توانست مردم گلایه‌مند را پایه کار بیاورد، یادآور شد: اگر انسجامی که در عرصه انتخابات به وجود آمد و موفقیت‌هایی که امروز مشاهده می‌کنیم در عرصه‌های دیگر نیز به کار بگیریم، قطعاً با موفقیت‌های خوبی روبرو خواهیم شد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه اگر به دنبال سهم خواهی نباشیم و خود را مشغول اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نکنیم، قطعاً مشکلات اجتماعی در کشور قابل حل است، گفت: خدمت به انقلاب، تنها حضور در انتخابات نیست، بلکه بعد از انتخابات باید برای این انقلاب و رفع مشکلات آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی نباید آسیب اجتماعی و فقر وجود داشته باشد، گفت: امروز جبهه انقلاب برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید یک تشکل منسجم را ایجاد کند و در جهت رفع مشکلات به صورت متحد تلاش کنند.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه پس از شکل‌گیری یک دولت انقلابی و انتخاب آن توسط مردم امروز نوبت به مطالبه‌گری از این دولت و همراهی برای تحقق وعده‌های موجود است، یادآور شد: تا امروز جریان انقلاب شرایط موجود را نقد می‌کرد اما از این به بعد خود باید پاسخگو باشد، آن هم در شرایطی که با اقتصاد و شرایط مالی سختی روبرو هستیم.

در این جلسه محمد علی پرزاد رئیس هیئت امنای رزمندگان ثارالله استان، با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم حرکت رو به جلوی نظام اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: حرکتی که مردم آن‌را ایجاد کردند و در ۲۸ خرداد آن را خلق کردند، امروز وظیفه ماست تا آن را پیگیری کنیم و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسیم.

مسئول نهاد رهبری نیز با تاکید بر اینکه دشمن از ماه‌های قبل برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات مشغول برنامه ریزی بود، اظهار داشت: دشمنان ما در درجه اول نه با انقلاب که با تشیع مخالف هستند و تمام تلاششان را برای ضربه زدن به این مکتب قرار داده‌اند.

حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان با بیان اینکه وجود بیماری کرونا و برخی از کم کاری‌ها و مشکلات معیشتی در کشور زمینه‌ساز ریزش مشارکت در انتخابات بود، گفت: میزان آرا انتخابات در همدان گویای آن است که رفاه در بین مردم این خطه دارای جایگاه پایینی است و این گلایه را باید از مسئولان داشته باشیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان خاطرنشان کرد: دولت جدید و منتخب مردم باید با شناسایی و استفاده از برنامه‌های صحیح، در جهت فقرزدایی و دلگرم شدن هرچه بیشتر مردم نسبت به انقلاب اسلامی تلاش کنند.

کد خبر 5243452

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان حبیب الله شعبانی موثقی جبهه انقلاب انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها دهه کرامت آمار کرونا واکسن کرونا هفته قوه قضاییه اردبیل ایلام سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم