Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:47:39 GMT

روز آرام مانشافت پس از صعود دشوار (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۶۵۹۱

روز آرام مانشافت پس از صعود دشوار (عکس)

آلمان شب گذشته پس از تساوی 2-2 برابر مجارستان به دور یک هشتم نهایی یورو 2020 صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوآخیم لوو و شاگردانش شب گذشته در یک بازی دشوار توانستند در آخرین دقایق بازی با رسیدن به گل تساوی، جواز حضور در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 را کسب کنند.

آلمان که در این مسابقه دو بار از رقیب سرسختش عقب افتاده بود در نهایت به لطف گل دقیقه 84 لئون گورتزکا توانست بازی را به تساوی کشانده و با توجه به تساوی فرانسه و پرتغال در بازی هم‌زمان، به همراه این دو تیم و به عنوان تیم دوم گروه F جواز حضور در مرحله حذفی این رقابت ها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمانی ها پس از یک بازی بسیار سخت برابر مجارستان امروز را در کمپ خود در ایالت باواریا به استراحت و ریکاوری پرداخت و بازیکنان مانشافت سعی کردند تا با دور کردن تنش های ناشی از بازی دیروز، برای تمرینات سختی که از فردا در راه آمادگی برای دوئل سرنوشت‌سازشان برابر انگلیس در پیش دارند، آماده شوند.

 

 

 

 

 

آلمان روز سه شنبه در ورزشگاه ومبلی لندن در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف انگلیس خواهد رفت.

 

گفتنی است کمپ تیم ملی آلمان که به آن "خانه" هم می گویند، برای یورو 2020 و یورو 2024 توسط شرکت آدیداس در ایالت باواریا برای مانشافت ساخته شده است. شهر کوچک Herzogenaurach  که محل کمپ تیم ملی آلمان است بدون اسم آدیداس و پوما هرگز در جهان شناخته نمی شد. جدایی برادران داسلر از یکدیگر باعث شد تا این شهر محل تولد دو برند غول‌آسای ورزش جهان یعنی آدیداس و پوما شود. هنوز هم دفاتر اصلی این دو برند در این شهر کوچک باواریایی قرار دارند.

 

 

 

همچنین این کمپ از کمپ باهیا، کمپی که آلمان در جام جهانی 2014 در برزیل در آن اقامت داشت، الهام گرفته شده است تا همان روحیه قهرمانی را در بازیکنان آلمان بار دیگر برانگیزاند.

تیم ملی آلمان یوآخیم لو (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوآخیم لو سرمربی یورو 2020 یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال

تیم کانوی ۲ نفره مردان ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

مجللی و اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه