Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سالرنیتانا در جنوب ایتالیا موفق شد به سری آ راه پیدا کند و از فصل آینده در این لیگ حاضر خواهد بود. مالک باشگاه سالرنیتانا، کلودیو لوتیتو، مالک باشگاه لاتزیو است اما با توجه به قوانین، یک مالک نمی تواند تو تیم در سری آ داشته باشد. بنابراین لوتیتو مجبور است تا فردا شب این باشگاه را بفروشد.

به گزارش Il Sole 24 Ore و اسکای ایتالیا، پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی از یک گروه ثروتمند اماراتی برای خرید سالرنیتانا رسیده است و به نظر می رسد این گروه در ابوظبی، زیر نظر خانواده سلطنتی و محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گروه سرمایه گذاری Blue Skye دیگر مشتری باشگاه سالرنیتانا است. همه چیز به تصمیم کلودیو لوتیتو بستگی دارد. خانواده سلطنتی امارات قصد خرید یک باشگاه در سری آ را دارند و سالرنیتانا را با رقم ۶۰ میلیون یورو در نظر گرفته اند تا در آن سرمایه گذاری بزرگی انجام دهند. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 تصاویری از شیخ محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی که اقدام به بوسیدن دست مرد سالخورده‌ای در حین تجلیل از او می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این کلیپ در حال پخش نشان می‌دهد که شیخ محمد بن زاید در حال تجلیل از سعید نصیب پالمر المنصوری که در مراسم اهدای جوایز ابوظبی روی ویلچر نشسته بود و با او صحبت می‌کند دست این پیرمرد را می‌بوسد که منجر به غافلگیری او می‌شود. جایزه ابوظبی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: المنصوری الگوی انفاق، کار خیریه و شهروندی خوب است و یکی از برجسته‌ترین کمک‌های او حمایت در زمینه آموزش در منطقه الوثبه است. ۳۰ سال، تبدیل شدن به الگویی برای نسل‌هایی که هنوز تشویق و حمایت او از آن‌ها در تحصیل و خدمت به ملت را به یاد دارند. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • معمای یک سیل مرموز در دبی
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه
  • میدو: وقتی محمد صلاح در بازل بازی می‌کرد، به تاتنهام توصیه کردم که او را بخرد