Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریما حبیب روز پنجشنبه همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی« در قم، با اشاره به تحریف بسیاری از حقایق تحریف شده در فلسطین، افزود: رژیم اشغالگر حتی در به شهادت رساندن کودک فلسطینی که تمام شبکه های تلویزیونی نحوه شهادت او را بطور مستقیم پخش کردند، اصل مسئله را تحریف کرده و مدعی شد که این یک کودک یهودی است که توسط فلسطینیان به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین با تجلیل از مقاومت مردمی غزه و کشورهای اسلامی که از مردم فلسطین در جریان تجاوز صهیونیستها به مسجد الأقصی و مردم غزه، از تمامی کشورهای عربی واسلامی و آزادگان جهان خواست ملتها را برای کمک رسانی به آزادسازی فلسطین بسیج شوند.

در بخشی از این همایش از مجموعه مقالات همایش به ۲ زبان فارسی و عربی شامل ۴۰ مقاله در قالب یک جلد کتاب رونمایی خواهد شد.

همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی» روز پنجشنبه با سخنرانی شخصیت هایی از ۱۰ کشور مختلف در قم آغاز و شامگاه پنجشنبه به کار خود پایان داد./

برچسب‌ها قم اسرائیل مسجدالاقصی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اسرائیل مسجدالاقصی قم اسرائیل مسجدالاقصی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟