Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابریتزیو رومانو یکی از مجریان مراسم معارفه بوفون در پارما بود و از اینکه با او دست داده، احساساتی شده است. 

جانلوئیجی بوفون تصمیم گرفت در 43 سالگی به پارما بازگردد تا به این تیم در بازگشت به سری آ کمک کند. روز گذشته در مراسمی، بوفون در ورزشگاه انیو تاردینی به هواداران پارما معرفی شد. فابریتزیو رومانو، کارشناس مشهور اسکای ایتالیا و گاردین مجری مراسم بود و امروز در اینستاگرامش با انتشار این تصویر نوشت:

اوکی من دیگر هرگز دست راستم را نمی شویم! 

 

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! بی‌واسطه با رحمان رضایی؛ پرسش از شما و پاسخ از کارشناس طرفداری برترین های قرن با حسین شمس: متاسفم برای مجمعی که به علی کریمی 9 رای می دهد؛ افتخار است رونالدو رکورد دایی را بزند علی دایی: باعث افتخار من است که رکوردم به کریستیانو رونالدو می رسد پیام کریستیانو رونالدو به علی دایی؛ یک قهرمان واقعی همیشه قهرمان می ماند پرتاب نوشابه کوکا کولا به سمت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار پرتغال و فرانسه / عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز


رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: سعدی در کتاب گلستان هم از اول اردیبهشت به عنوان روز نگارش این اثر نام برده و به همین دلیل این روز با نام سعدی در تقویم ملی ثبت شده است.

امید جلوداریان گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • پارما و کومو در آستانه صعود به سری آ
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟
  • (عکس) علی دایی در مراسم همسر محسن مهرعلیزاده
  • فابریتزیو رومانو هم تایید کرد: اخراج استفانو پیولی از میلان در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴