Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از مناقشات فراوان بین AFC و fifa در مورد شیوه برگزاری مرحله پایانی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دو طرف به این نتیجه رسیدند که بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود. پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده بود که مسابقات این مرحله به صورت تک بازی و متمرکز برگزار شود که مورد قبول FIFA قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که قرار بود دیدار تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار شد، ساعاتی قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این دیدار به دلیل شرایط جوی امارات امروز برگزار نمی‌شود و به تعویق خواهد افتاد.

ساعاتی پس از این تصمیم، باشگاه العین یا انتشار بیانیه‌ای از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای به تعویق انداختن بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط جوی و نگرانی از امنیت هواداران دو تیم استقبال کرد.

این باشگاه همچنین تأیید کرد که این دیدار به‌جای امروز، فردا (چهارشنبه) و در همان ساعت قبلی (۱۹:۳۰) در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار می‌شود و این باشگاه از بالاترین سطوح آمادگی برای برگزاری مهم‌ترین و بزرگترین رویدادها و مسابقات بین المللی در هر شرایطی برخودار است.

العین به هوادارانی که بلیت این بازی را خریداری کرده‌اند اعلام کرد بلیت‌شان معتبر تلقی می‌شود و آنها حق حضور در بازی فردا را خواهند داشت. این باشگاه البته از هواداران درخواست کرد که احتیاط کنند و به دستورالعمل های سازمان ملی اورژانس، مدیریت بحران و بلایای امارات عمل کنند.

دیگر خبرها

  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد