Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:59:41 GMT

حمله مردی با چاقو به دو خواهر مسلمان در کانادا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۶۸۵۷

حمله مردی با چاقو به دو خواهر مسلمان در کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رسانه‌های محلی کانادا روز پنج شنبه گزارش دادند که پلیس این کشور در جستجوی فرد مظنونی است که دو خواهر مسلمان را در استان آلبرتا در غرب کانادا در اقدامی اسلام هراسانه مورد حمله قرار داد.

طبق گفته پلیس کانادا، مردی که ماسک بر چهر داشت به این دو خواهر مسلمان نزدیک شد و در حالی که شعارهای نژادپرستانه سر می‌داد، چاقو را تکان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد مهاجم با یورش به سوی یکی از این زنان مسلمان وی را به زمین می‌اندازد که این باعث بیهوش شدن وی می‌شود. فرد مهاجم دومین خواهر را نیز به روی زمین انداخته و در حالی که شعارهای نژادپرستانه سر می داده، چاقویی را در روی گردن وی نگه می‌دارد. به گفته پلیس، فرد مهاجم اندکی بعد از محل حادثه می‌گریزد.

یکی از این دو خواهر مسلمان به بیمارستان منتقل می‌شوند و هر دو جراحات جزئی بر می‌دارند.

پلیس در عملیات تعقیب و جستجو برای یافتن فرد مهاجم است.

«کتی هرون» شهردار شهر سنت آلبرت اعلام کرد: «همسایگان، دوستان و خانواده مسلمان مستحق آن هستند که احساس امنیت کنند و در جوامعشان مورد استقبال قرار گیرند. من بسیار غمگین و دلشکسته ام از اینکه بسیاری از آنها در حال حاضر احساس امنیت نمی کنند».

گفته می‌شود که فرد مهاجم حدود ۵۰ سال داشته با قدی حدود شش فوت یک شلوار جین تیره و یک تی شرت آبی رنگ با راه راه قرمز و سفید به تن داشته است.

گفتنی است که منطقه ادمونتون کانادا در سال جاری شاهد حمله‌های متعددی با انگیزه نفرت پراکنی بوده است از جمله زنی حدوداً ۵۰ ساه در هنگام پیاده روی از پشت مورد حمله قرار گرفته و به روی سنگفرش خیابان پرتاب شد. در ماه مارس نیز یک مرد به دلیل سردادن شعارهایی علیه یک نوجوان محجبه مجرم شناخته شد.

کد خبر 5243596

منبع: مهر

کلیدواژه: کانادا اسلام هراسی نژادپرستی سلاح سرد ایالات متحده امریکا ایران رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عراق سیدابراهیم رئیسی افغانستان انتخابات 1400 برجام جنبش حماس مذاکرات وین ترکیه عربستان سعودی فرد مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت

مدیران آرسنال برای دومین فصل متوالی بودجه هنگفتی برای میکل آرتتا فراهم خواهند کرد تا او ترکیبش را تقویت کند. 

طرفداری | میکل آرتتا شب گذشته به فقدان یک قاتل در خط حمله‌اش اعتراف کرد. آرسنال در تابستان 2024 به دنبال خرید مهاجم خواهد رفت. 

به گزارش گاردین؛ آرسنال در تابستان 2024 به دنبال تقویت خط حمله با خرید یک مهاجم و یک وینگر خواهد رفت. با وجود هزینه 200 میلیون پوندی در تابستان گذشته، استن کرونکه از الزام تقویت میکل آرتتا آگاه است. دو شکست پیاپی مقابل استون ویلا و بایرن مونیخ شانس کسب جام را برای توپچی‌ها کاهش داده و از دید مدیران باشگاه لندنی، آن‌ها به مهاجم احتیاج دارند. الکساندر ایساک از نیوکسل گزینه اصلی خواهد بود، مهاجمی که پیش از انتقال به سنت جیمز پارک نیز در رادار توپچی‌ها قرار داشت. مهاجم سوئدی با حداقل 100 میلیون پوند به فروش می‌رسد. ویکتور گوکرش از اسپورتینگ لیسبون با بندآزادسازی 86 میلیون پوندی خود دیگر گزینه برای خط حمله خواهد بود. او پیش از انتقال به پرتغال، در کاونتری سیتی به میدان می‌رفت. دوشان ولاهوویچ نیز می‌تواند گزینه‌ای دیگر در صورت ناکامی در خرید ایساک باشد. مطابق یافته‌ها، آرسنال دیگر به ایوان تونی علاقه‌مند نیست. 

مایکل اولیسه از کریستال پالاس، گزینه میکل آرتتا برای تقویت پست وینگر به شمار می‌رود. بازیکن فرانسوی با وجود مصدومیت در فصل جاری توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ از جمله منچستریونایتد و منچسترسیتی را نیز جلب کرده است. اولیسه در قراردادش بند آزادسازی در حدود 65 میلیون پوند دارد. آرسنال باید قوانین سود و پایداری مالی لیگ برتر را رعایت کند اما جاش کرونکه به ادو، مدیر ورزشی، بودجه 200 میلیون پوندی مشابه سال گذشته فراهم خواهد کرد. شرکت KSE که مالکیت آرسنال را برعهده دارد، با موفقیت در سایر ورزش‌ها، با افزایش ارزش 2.3 میلیارد پوندی مواجه شده است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل