Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – وحید شمسایی در حاشیه یک مراسم خیریه که توسط او برنامه‌ریزی شده بود گفت: خیلی خوشحال هستم در کشور ایران و زیر پرچم مقدس توانستم ورزش کنم و پیراهن ملی‌ام را نیز با یک قیمت بسیار خوب به فروش برسانم. فعالیت در امور خیریه وظیفه تمام ما انسان‌ها است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره پخش کلیپ تمجید از او با حضور علی دایی، عادل فردوسی‌پور، حسین شمس و … اظهار کرد: آدم نباید گذشته‌اش را فراموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مدیون امثال آقایان شمس، درودگر، ابطحی و برادرم (امیر شمسایی) هستم. این فیلم هم لطف آقایان عادل فردوسی‌پور و علی دایی که شاگرد او هستم، بود.

شمسایی درباره رسیدن رونالدو به رکورد گل‌های ملی علی دایی گفت: فوق‌العاده است که یک نفر مثل علی دایی در کشورمان داریم و باید دور او بچرخیم، اما متاسفانه نمی‌خواهیم از ایشان استفاده کنیم.

او تاکید کرد: فوق‌العاده است که عنوان آقای گلی جهان چندین سال در اختیار کشور ما بود و مهم‌تر اینکه بزرگترین فوتبالیست تاریخ به ایشان پیام می‌دهد. تو را به خدا قسم قدردان این افراد باشیم و بدانیم چه افرادی را داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید شمسایی علی دایی خبر ویژه علی دایی کریستیانو رونالدو وحید شمسایی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش

تیم ملی فوتسال ایران، تورنمنت چهارجانبه ویتنام را با شکست آغاز کرد

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه ویتنام، مقابل مراکش، هشتمین تیم برتر رنکینگ جهان، با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد.

شاگردان وحید شمسایی که برای آماده‌سازی خود برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در این تورنمنت حاضر شده‌اند، در این دیدار نتوانستند عملکرد قابل قبولی ارائه دهند و در نهایت با نتیجه‌ای ناامیدکننده زمین مسابقه را ترک کردند.

مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی و حسین طیبی برای ایران در این بازی گلزنی کردند.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در این تورنمنت، روز شنبه 12 اسفند به مصاف نیوزلند خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • فوتبالیست‌هایی که توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند + فیلم
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • گزارش خبرنگار مهر از حال و هوای بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • گزارشی از لحظات پایانی بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا