Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهم‌ترین اولویت های دولت سیزدهم بعد از شروع به کار گفت: با توجه به وعده هایی که سید ابراهیم رئیسی در جریان انتخابات مطرح کرد قاعدتا اولویت ارائه برنامه های کوتاه مدت و  میان مدت توسط هیات دولت قابل تحقق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا مردم به این شعارها اطمینان کرده اند و به رئیس جمهور منتخب رای داده اند. 

کنعانی مقدم در ادامه بیان کرد: قاعدتا مسائلی مثل مسائل معیشتی مردم، گرانی، کنترل تورم، کنترل بازار  بورس جزو اولویت های داخلی و رفع تحریم ها جزو اولویت های سیاست خارجی دولت سیزدهم است. دولت آینده چالش های زیادی خواهد داشت، زیرا با شرایط فعلی مثل کرونا، کسری بودجه و جبران خسارت های وارده در مسائل اقتصادی کرونا و سایر مسائل و همچنین بحث رفع تحریم ها با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.

دبیر کل حزب سبز در ادامه افزود: اولویت اولیه و شکل گیری دولت جدید و انتخاب وزرا با شعار دولت فراجناحی و مردمی تشکیل شود.  بحث مبارزه با فساد شعار اصلی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی است  و هیچ کدام از وزرا نباید لکه تاریکی در سابقه‌اش وجود داشته باشد. 

کنعانی مقدم در ادامه خاطر نشان کرد: اولین فرمانی که رئیس جمهور باید صادر کند این است که با تمام افرادی که می توانند یک دولت کارآمد، چابک و جهادی و انقلابی روی کار بیاورند و بتوانند با فساد مبارزه کنند و بدون جناح بندی و بر اساس شایسته سالاری تشکیل شوند را فرا بخواند، اگر رئیس جمهور منتخب نتواند اجماعی در نیروهای کارآمد و مدیران شایسته برای شتاب جهشی و رفع مشکلات کشور ایجاد کند نمی‌تواند مسائل را سروسامان دهد. 

دبیرکل حزب سبز ادامه داد: نظام دولتی ما باید دستخوش تغییراتی جدی شود تا با کارآمدی مواجه باشد. اولین فرمان آن دعوت از همه نیروهای کارآمد در دولت باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، گفت: قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ‌محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.

وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود:  شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از 42 درصد به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به  فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجر‌است.

وی با بیان اینکه 12 میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد