Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بیست سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا با شرکت ۱۱ تیم از روز ۲۲ خردادماه به میزبانی جده عربستان آغاز شد که دو نماینده ایران یعنی تیم های صنعت مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به ترتیب مقام های پنجم و نهم را کسب کردند.

«کیوان صادقی» کارشناس هندبال کشورمان روز جمعه در خصوص عمکرد نمایندگان ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که ما در تیم ها نیستیم تا مشکلات آنها را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من وقفه‌ای که بین لیگ و این رقابت‌ها افتاد، باعث افت تیمها شد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم عملکرد تیم‌ها را نسبت به مهره‌های آنها بسنجیم، تیم شهید شاملی کازرون خیلی ضعیف کار کرد و مس کرمان نیز به خودشان باختند. آنها حداقل می‌توانستند در این دوره فینالیست باشند.  

کارشناس هندبال تصریح کرد: سال‌ها است که عنوان می‌کنم اگر هندبال می‌خواهد موفق باشد، باید در قسمت پایه سرمایه‌گذاری خوبی کند. ما صبر می کنیم تا بازیکنان به رده بزرگسال برسند تا از آنها استفاده کنیم که این کار درست نیست. حرف‌های من برای بعضی‌ها خوشایند نیست اما من واقعیت را می‌گویم. تیم‌های خوب در آسیا و جهان با منطق و فهم بازی می کنند اما تیم‌های ایرانی احساسی هستند و برخی اوقات نتایج عجیبی رقم می‌زنند. 

او اضافه کرد: مربیان ما در حوزه پایه باید دوره‌های آموزش ببینند تا همه یکسان‌سازی شوند. در این قسمت هرکس سلیقه خودش را دارد و انسجامی از نظر آموزش وجود ندارد. به دلیل اینکه پول خوبی در این بخش نیست، بیشتر مربیان کاربلد به لیگ آمدند. 

صادقی در مورد معرفی نشدن سرمربی تیم ملی هندبال گفت: هر چقدر این موضوع بیشتر طول بکشد، لطمه بیشتری خواهیم دید. البته پتانسیل نیروی انسانی هندبال ما همین است که در مسابقات باشگاه‌های آسیا دیدید. این هندبال ماست. باید ببینیم آیا مربی جدید در ایران می تواند کاری کند و آیا زمانی در اختیار دارد؟ به نظر من اگر در حال حاضر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم، با این پتانسیل نمی‌تواند کاری کند و حتی ما در آسیا نیز روی سکو نمی‌رویم. 

کارشناس هندبال افزود: ما یک زمانی با تیم های آسیایی به خوبی رقابت می کردیم اما حالا یک کلاس پایین تر از آنها هستیم و زمان زیادی می خواهیم که به آنها برسیم. البته شیوع کرونا نیز تاثیر بدی روی ورزش ما گذاشت. نداشتن اردو و دیر برگزار شدن مسابقات از آثار این بیماری بر ورزش ما بود. باید برنامه‌ریزی خوبی در این خصوص بشود تا بیشتر از این عقب نمانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی هندبال تیم ملی هندبال فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال باشگاه های آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا