Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:31:40 GMT

وضعیت کرونایی مهران قرمز شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۲۰۰

وضعیت کرونایی مهران قرمز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: شهرستان‌های ایلام، آبدانان، مهران و چوار در وضعیت نارنجی قرار داشتند که بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستان مهران به قرمز تغییر یافت.

او افزود: وضعیت هر شهرستان با توجه به تعداد بستری‌ها تعیین می‌شود و چنانچه میزان بیماران افزایش یابد، سایر شهرستان‌ها نیز تغییر وضعیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان میزان بستری‌های جدید مهران را ۶ نفر اعلام کرد و گفت : همچنین از بستری‌های جدید ۹ مورد مربوط به ایلام، پنج نفر دهلران، ۲ نفر آبدانان، ۲ نفر ایوان، یک نفر سیروان و یک نفر چرداول است.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت قرمز علوم پزشکی شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد